Více než dvojnásobek oproti roku 2010. S aktuálními záběry Lukáše Kučery - novými exportními vozy na testování v ulicích Plzně.
Více než dvojnásobek oproti roku 2010. S aktuálními záběry Lukáše Kučery - novými exportními vozy na testování v ulicích Plzně.
Celkem bylo vyrobeno a dodáno v roce 2011 126 vozů. V tabulce je navíc 6 vozů z roku 2012, které jsme následně započetli i do přehledu karosérií. Součet uvedených vozů je tedy 132. Z loňského přehledu vyplývá, že se produkce ve ŠKodě Electric více než zdvojnásobila.
PMDP | 5 x 27Tr + 4 x 26 Tr |
DPmUL | 2 x 28 Tr |
DPO | 3 x 26 Tr |
Teplice | 3 x 28 Tr |
DPmP | 2 x 28 Tr |
DPmJ | 10 x 26 Tr |
DPmCB | 9 x 25 Tr |
DPmHK | 11 x 31 Tr + 6 x 30 Tr |
DP Prešov | 4 x 31 Tr |
Lublin *) | 15 x 26 Tr |
Cagliari *) | 10 x 26 Tr + 6 x 26 Tr v 2012 |
Řím | 23 x (BredaMenarinibus) |
Banská Bystrica | 19 x 30 Tr |
*) Vozidla pro Cagliari a Lublin, označená v přehledu ŠEL jako XX Tr, jsou vzhledem ke koncovému dodavateli Solaris Trollina - jak můžete vidět na záběrech Lukáše Kučery, nemají ani označení Škoda na přední masce.Pokud jsme to tedy správně spočítali, jedná se o:
- 5 kloubových karosérií Solaris Urbino
- 9 kloubových karosérií Irisbus Citelis
- 48 standardních karosérií Solaris Urbino
- 7 15m třínápravových karosérií Solaris Urbino
- 15 kloubových karosérií SOR NB 18 City
- 25 standardních karosérií SOR NB 12 City
- 23 karosérií BredaMenarinibus Avancity
Děkujeme ŠEL za opravdu rychlé informace.
Cagliari © Lukáš Kučera
Cagliari © Lukáš Kučera
Cagliari © Lukáš Kučera
Lublin © Lukáš Kučera
Řím © Lukáš Kučera
Lublin © Lukáš Kučera
Lublin © Lukáš Kučera
Lublin © Lukáš Kučera
Lublin © Lukáš Kučera
Řím © Lukáš Kučera
Řím © Lukáš Kučera