Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Technika

V Tampere to tento týden žije nejen hokejově. Kromě českých hokejistů má důvod k oslavě Škoda Transtech Oy, dopravní podnik Tampereen Ratikka si objednal dalších 5 udržitelných tramvají Škoda ForCity Smart Artic.

Společnost Tampereen Raitiotie Oy si u Škody Transtech ze skupiny Škoda objednala dalších 5 moderních a udržitelných tramvají ForCity Smart Artic. Finský provozovatel tramvají využil opci ke smlouvě, kterou s výrobcem podepsal v roce 2017. Opce má hodnotu téměř 34 milionů eur. Nyní objednané vozy jsou totožné s 20 tramvajemi dodanými v letech 2020-2021 . " ForCity Smart Artic Tampere (Tampereen Ratikka) je co do velikosti největší tramvajový vůz vyráběný v severských zemích. Kromě jeho velikosti a inteligentních funkcí je výjimečný také tím, že byl navržen ve spolupráci s obyvateli města Tampere. Vozy se v provozu osvědčily jako spolehlivé a my jsme rádi, že můžeme pokračovat v dobré spolupráci se skupinou Škoda ," říká Pekka Sirviö, generální ředitel společnosti Tampereen Raitiotie Oy. Škoda ForCity Smart Tampere X34 je nízkopodlažní, prostorná, klimatizovaná, moderní tramvaj navržená speciálně pro náročné severské podmínky. Obousměrná tramvaj konstruovaná pro rozchod kolejí 1435 mm je dlouhá 37,3 m, má zcela rovnou podlahu a pojme až 264 cestujících. Tramvaj je lehce přístupná i pro vozíčkáře a kočárky. " Jsme velmi rádi, že jsme se se zákazníkem Tampereen Raitiotie Oy domluvili na dodávce pěti tramvají ForCity Smart Artic pro obyvatele Tampere. 24. května podepsaná smlouva je projevem důvěry v naši společnost a naše výrobky. Dosud se prodalo 230 vozů Artic a my věříme, že je to jen začátek úspěšného příběhu ," říká Juha Vierros, jednatel společnosti Škoda Transtech Oy a doplňuje: " Tampere získává moderní, technicky osvědčené řešení, které je ideální pro náročné podmínky. Naše tramvaje nabízejí cestujícím skutečný komfort díky prvkům, jako jsou vyhřívané podlahy, dvojitá skla a klimatizace ." Tampere si již dříve objednalo dvacet tramvají s desetiletou údržbou. Původní smlouva zahrnovala také tři dodatečné opce až na 46 nových vozů.

person rebus  date_range 27.05.2022

Depo Caledonia autobusové společnosti First Bus umožní nabíjet 150 elektrických vozidel najednou, v noci autobusy, přes den osobní automobily obyvatel nebo firem.

Do vlajkové lodi největšího skotského autobusového dopravce společnosti First Bus - do depa Caledonia v Glasgow - se 25. května přijela podívat skotská ministryně dopravy Jenny Gilruthová. V depu v jižní části města bylo v posledních devíti měsících instalováno 160 nejmodernějších rychlonabíjecích stanic. Depo podpoří nejen rostoucí elektrický vozový park společnosti First Bus v Glasgow, ale pomůže dekarbonizovat vozový park i ostatním organizacím ve městě. Poprvé se vyzkouší inovace, kdy First Bus poskytne dobíjecí infrastrukturu pro třetí strany během dne, kdy jeho autobusy budou v provozu. First Bus plánuje ve spolupráci s Ofgem a Scottish Power Energy Networks další rozšíření a výstavbu nové rozvodny, aby poskytla energii pro umístění dalších 200 vozidel a nabíjecích bodů. Celkem tak bude v depu 350 nabíječek. Na vybudování největšího nabíjecího depa ve Spojeném království přispěla skotská vláda investicí ve výši 26,3 milionu liber. Podle ministryně dopravy zařízení depa "mění hru" v pokroku směrem k dekarbonizaci skotských autobusů. „ Kromě bezplatného cestování pro osoby do 22 let také poskytujeme více než půl miliardy liber do dlouhodobého financování prioritní autobusové infrastruktury, autobusy jsou důležité pro přechod Skotska na nulové emise, a my pomáháme lidem aby se rozhodli cestovat udržitelněji ." Nové rychlodobíjecí 150kW duální stanice Heliox mohou standardní osobní automobil nabít za méně než 10 minut, autobus za čtyři hodiny. Budou řízeny pomocí softwaru pro chytré nabíjení, které zajistí co nejefektivnější využívání energie (minimální odběr z národní sítě ve špičkách). Dlouhodobým cílem First Bus je připravit se do roku 2035 na přechod na flotilu se 100% nulovými emisemi. Glasgowská autobusová flotila First Bus bude z 50 % elektrická do prosince 2022, kdy dopravce převezme dalších 52 elektrických autobusů. V současné době jezdí ve městě 98 e-busů. Průlomový projekt v depu Caledonia je vzorem pro další místa po celém Spojeném království. First Bus a její partneři v pěti regionech po celé Anglii úspěšně zajistili financování nových EV prostřednictvím programu ScotZEB (Skotská vláda) a ZEBRA (Vláda Spojeného království).

person rebus  date_range 27.05.2022

Švédská technologická společnost Einride provozuje jednu z největších evropských flotil elektrických nákladních vozidel. Dalších 110 tahačů dodá letos Scania. Einride v roce 2019 nasadila jako první na světě do provozu autonomní vozidlo na veřejnou komunikaci.

Dohoda mezi společnostmi Scania a Einride má přispět k urychlení elektrifikace těžké nákladní dopravy. Objednávka 110 nákladních vozidel představuje pro společnost Scania dosud největší projekt v segmentu těžkých elektrických nákladních vozidel a zároveň je začátkem partnerství obou firem v oblasti vývoje. Švédská Einride, přední poskytovatel komplexních digitálních, elektrických a autonomních řešení pro nákladní dopravu, od druhé poloviny roku 2022 začne začleňovat do své flotily 110 elektrických tahačů Scania. Společnost Einride již nyní disponuje jedním z největších evropských vozových parků těžkých elektrických nákladních vozidel a díky tomuto partnerství dále rozšíří své působení na trhu. Elektrické tahače budou postaveny podle specifikací požadovaných společností Einride a budou využívat její operační systém Saga, který jako první svého druhu na světě zajišťuje efektivní a optimalizovanou elektrickou přepravu. Data o vozovém parku, která budou generována prostřednictvím platformy Saga, bude Einride sdílet se Scanií za účelem dalšího společného vývoje produktů. „ Těšíme se na začátek tohoto zásadního partnerství při expanzi po celé Evropě. Těchto 110 nákladních vozidel významně přispěje k rozšíření našeho vozového parku, přičemž budeme i nadále spojovat síly s renomovanými hráči v odvětví, jako je Scania, abychom podpořili inovace a vývoj produktů v celosvětovém dopravním průmyslu, “ říká Ellen Kugelbergová, produktová ředitelka společnosti Einride. Objednávka společnosti Einride je pro Scanii dosud největším obchodem s těžkými elektrickými nákladními vozidly v Evropě. Zároveň je to jen začátek nového dlouhodobého partnerství, které přispěje k ambicím obou společností posilovat elektrickou nákladní silniční dopravu: „ Sdílíme stejnou vizi dekarbonizace těžké dopravy. Spolupráce se společností Einride na společných nových technických řešeních a digitálních službách, které udržitelně posunou naše odvětví, je velmi obohacující “, říká Fredrik Allard, vedoucí oddělení e-mobility společnosti Scania. Flotila 110 nákladních vozidel Scania bude nasazena po celé Evropě v průběhu roku 2022 a v první polovině roku 2023. Vozidla mají devět bateriových modulů o celkové kapacitě 300 kWh, kvůli požadavku společnosti Einride na kratší rozvor však byly čtyři moduly přemístěny ze své obvyklé pozice na rámu za kabinu. Kromě vozidel dodává Scania i kompletní balíček služeb včetně servisu a konektivity.

person rebus  date_range 26.05.2022

Nový nízkopodlažní meziměstský model od MAN Truck & Bus získal po loňském uvedení na trh první ocenění. Zabodoval v iF Design Award v kategorii „Product/Automobiles/Vehicles“.

Na iF Design Award 2022 bylo přihlášeno nejvíce produktů v historii. Celkem museli porotci vybrat ty nejlepší z téměř 11 000 produktů a projektů z 57 zemí. „ O to více nás těší, že náš nový MAN Lion's Intercity LE dokázal přesvědčit porotu a vyhrát cenu iF Design Award ,“ říká Barbaros Oktay, ředitel Bus Engineering v MAN Truck & Bus. „ Skvěle byla přijata zejména jedinečná kombinace smart a funkčního designu ." V Berlíně se na tři dny sešlo 70 designérských expertů z 23 zemí, aby intenzivně testovali, posoudili a vyhodnotili přihlášené projekty a produkty. Dalších pět členů poroty bylo připojeno digitálně. Lion's Intercity LE přesvědčil nezávislou porotu odborníků a získal mnoho bodů v hlasování o jednu z prestižních cen iF Design Awards. " Jde o vynikající výsledek, za který vděčíme skvělému výkonu našeho konstrukčního týmu, ale také výborné spolupráci všech divizí a úsilí celého týmu. Dělá vše proto, abychom pro naše zákazníky, řidiče a cestující vždy dosáhli toho nejlepšího výsledku, “ řekl Oktay. Vítězové byli vyhlášeni v polovině května v Berlíně. Nový Lion's Intercity LE se "Smart Edge" designem, stejně jako celá současná rodina MAN, byl uveden na trh vloni na podzim. Začátkem roku 2022 šly do sériové výroby dvě meziměstské verze Lion's Intercity LE 12 a Lion's Intercity LE 13. Nejdelší člen rodiny, 14,5metrový tříosý model, se v sortimentu objeví až od roku 2024. Primárním cílem při navrhování modelu Lion's Intercity LE bylo nabídnout atraktivní a flexibilní autobus za dostupnou cenu. Exteriér Lion's Intercity LE je postaven na již dobře známých stylových prvcích MAN a jeho image dobře ladí s designovým jazykem Smart Edge autobusů MAN nové generace. 20. cena za design autobusů MAN a NEOPLAN Městské autobusy a autokary značek MAN a NEOPLAN již získaly kromě iF Design Award také Red Dot Design Award, German Design Award, Automotive Brand Contest a Busworld Europe Design Label, celkem 20 ocenění. Kromě nového MAN Lion's Intercity LE získaly iF Design Award MAN Lion's Intercity (2016), NEOPLAN Tourliner (2017), MAN Lion's Coach (2018), MAN Lion's City (2019) a plně elektrický MAN Lion's City E (2020). Cena se uděluje od roku 1953 na základě pevně stanovených kritérií. Patří mezi ně vnější vzhled a tvar výrobku i stupeň inovace, ergonomie, funkčnost a ekologické aspekty. " Cena je jednou z nejvýznamnějších za design na světě. Jsme velmi hrdí, že jsme ji získali i letos ," říká Schönherr.

person rebus  date_range 26.05.2022

Plzeňské městské dopravní podniky pořídí dalších deset tramvají ForCity Smart od Škody Transportation. Všech 22 nových tramvajích bude vyrobeno v Plzni.

První dva velkokapacitní vozy Škoda 40 T jezdí v Plzni od minulého roku a v provozu se osvědčily. Po dodání tramvají se PMDP opět přiblíží ke stoprocentní nízkopodlažnosti vozového parku. PMDP objednaly od Škody Transportation nejdříve 2 kusy tramvají tohoto typu a v roce 2021 využily opce na dalších 10 kusů ve stejném provedení. Osm tramvají dodá Škodovka během letošního roku a poslední dvě do 31. 8. 2023. Podle rámcové smlouvy měly PMDP možnost objednat dalších deset kusů. Jejich nákup schválilo představenstvo 25. května 2022. „ I přes současnou složitou ekonomickou situaci je obnova vozového parku nezbytná, především pak na tramvajové trakci, která tvoří páteř městské veřejné dopravy. Jsem si jist, že těmito tramvajemi přispějeme k dalšímu zvýšení komfortu našich cestujících, “ uvádí Roman Zarzycký, předseda představenstva PMDP a 1. náměstek primátora. Tramvaje Škoda 40 T jsou pro svoji obousměrnost důležité především při výlukách a provozních mimořádnostech. Tříčlánkové obousměrné tramvaje Škoda 40 T, označované také názvem ForCity Smart, jsou stoprocentně nízkopodlažní a klimatizované. " Vozy odpovídají nejnovějším evropským normám a umožní zachovat stávající rozsah provozu výměnou za vozy, které budou na konci své životnosti ,“ říká Jiří Ptáček, generální ředitel PMDP. Nákup těchto deseti tramvají vyjde PMDP na necelých 680 mil. Kč.

person rebus  date_range 25.05.2022

ČSAD MHD Kladno vybere dodavatele dalších elektrobusů. Pro páteřní kladenské linky 603 a 606 koupí standardní i kloubové autobusy na baterie.

Jedním z kroků Města Kladna ke zlepšení životního prostředí ve městě je i zapojení městské dopravy. Na jaře 2021 byl vyřazen poslední naftový autobus a celá městská doprava je zajišťována pouze nízkoemisními autobusy s pohonem na zemní plyn. V září 2021 vyjely do pravidelného provozu městské dopravy Kladno také dva první elektrobusy . Jsou nasazovány na linku číslo 610 spojující sídliště Kročehlavy s centrem města. Podle strategického plánu udržitelné mobility města Kladna, schváleného v letošním roce, je cílem převést celý systém městské dopravy v Kladně na zcela čistý provoz do roku 2030. Dopravní společnost ČSAD MHD Kladno ze skupiny Arriva zajišťující městskou dopravu v Kladně ve spolupráci s Městem Kladno proto plánuje dále obnovovat vozový park městské dopravy pouze elektrobusy. Prvním záměrem je projekt na nákup 8 kloubových a 8 standardních elektrobusů, které budou nasazeny na páteřních linkách 603 a 606. Dopravce již vyhlásil výběrové řízení s plánovaným termínem dodání v letech 2023 až 2024. Na jejich pořízení plánuje využít evropské finanční prostředky z očekávané výzvy z programu ITI. Technologie dobíjecí infrastruktury bude řešena samostatným projektem. Pomalé noční dobíjení bude probíhat ve svou lokalitách, část dobíjecích stanic bude umístěna v areálu garáží, druhá část bude na pozemku sousedícím s teplárnou, který dopravce odkoupil od Statutárního města Kladna. Pro zajištění celodenního provozu městského elektrobusu, který často přesahuje ujetí 300 km, budou na společné konečné linek 603 a 606 v lokalitě Okrsek 4 vybudována dvě stanoviště pro rychlodobíjení elektrobusů pomocí pantografu v průběhu dne. Celkové náklady na pořízení vozidel a infrastruktury jsou odhadovány ve výši 500 mil. Kč.

person rebus  date_range 25.05.2022

Nová generace převodovky s řazením pod zatížením pro dálkové autobusy nabídne výborné jízdní a brzdné schopnosti a snižuje spotřebu paliva až o tři procenta.

Divize Commercial Vehicle Solutions (CVS) společnosti ZF uvádí na trh druhou generaci své šestistupňové automatické převodovky EcoLife CoachLine. Je vhodná pro autobusové aplikace, ať už ve městě, mezi městy nebo na náročných, strmých horských trasách. Zákazníkům nabízí výhody mimořádného pohodlí pro cestující a výrazné úspory paliva, až o tři procenta ve srovnání s předchozí generací, uvedla ZF v tiskové zprávě. „ Environmentálně a ekonomicky inteligentní, EcoLife CoachLine nastavuje nový standard výkonu převodovky, účinnosti a jízdního komfortu i pro ty nejnáročnější autobusové aplikace, od městských ulic až po horské silnice ,“ řekl Dr. Jochen Witzig, který je zodpovědný za převodové systémy v obchodním oddělení divize Vehicle Solutions ZF. „ Pokračující převaha autobusů s tradičním spalovacím motorem ve veřejné dopravě a cestování na dlouhé vzdálenosti po celém světě je životně důležité, abychom se zaměřili na poskytování stále vyšších úrovní palivové účinnosti, abychom pomohli snížit emise. EcoLife toto plní a ještě mnohem více ." Úspora paliva až o tři procenta oproti předchozí generaci EcoLife je možná díky inovativní funkci start/stop EcoLife CoachLine, která šetří palivo po celou dobu životnosti převodovky. Převodovka s řazením pod zatížením pro autobusy s točivým momentem motoru až 2 800 Nm má optimální rozložení převodového poměru, od 3,36 do 0,59. V kombinaci s obzvláště vysokou úrovní mechanické účinnosti vozidlo vždy funguje v optimálním rozsahu otáček motoru. Další zvýšení komfortu řidiče je dáno snadným řazením převodových stupňů pomocí ovládacích prvků softwaru TopoDyn Life od ZF. Pomocí ovládacích prvků řazení závislých na jízdním odporu program zajišťuje, že při změně topografie je vždy zvolen správný převodový stupeň. Hydrodynamický měnič točivého momentu se standardním tlumičem torzních vibrací umožňuje dosažení vysokých vstupních točivých momentů při relativně nízkých otáčkách motoru. Mezi hlavní výhody patří snížení hluku a také snížení spotřeby paliva. Inovativní integrovaný primární retardér a dvojité chlazení umožňují, aby byla vždy k dispozici nejvyšší úroveň brzdného výkonu – dokonce i při nízkých rychlostech. Duální chladicí systém se vyznačuje velkým zpomalovacím výměníkem tepla a integrovaným přenosovým výměníkem tepla. To zajišťuje delší brzdění retardérem a větší dostupnost retardéru – důležité vlastnosti vzhledem k tomu, že autobusy často jezdí delší dobu na strmých horských tratích a na větší vzdálenosti. Duální chladicí systém, který účinně snižuje namáhání provozních brzd vozidla a chrání před přehřátím, také prodlužuje intervaly výměny oleje až o 480 tisíc km. Celkově četná vylepšení vedou k vyšší energetické účinnosti, snížení CO2 a zlepšení TCO. Servis a údržba EcoLife CoachLine jsou více digitalizované, umožní to nejen předvídat poruchy, ale také jim předcházet. Poskytováním balíku prediktivní údržby a preventivních služeb se snižují náklady na údržbu a opravy, snáze se plánují požadované práce a prodlužuje se doba provozuschopnosti vozidla. Převodovka EcoLife 2 pro městské a meziměstské autobusy je k dispozici od roku 2020. Divize CVS v ZF nedávno také oznámila uvedení nového systému pro zmírňování kolizí a zvýšení bezpečnosti městských autobusů .

person rebus  date_range 24.05.2022

Ve výběrovém řízení společnosti Szegedi Közlekedési na dodání nových trolejbusů s trakčními bateriemi byla úspěšná SOR Libchavy s typem TNS 12.

Společnost SOR Libchavy byla oznámena coby vítěz výběrového řízení na dodání až šesti nových parciálních trolejbusů pro maďarské město Szeged. Soutěž vypsaná v únoru letošního roku měla dvojici účastníků, přičemž vedle ceny byly mezi hodnoticími kritérii i délka záruky, obsaditelnost vozidel, dojezd na trakční baterie a další technická kritéria. Szeged je jedním ze tří trolejbusových provozů v Maďarsku, trolejbusová doprava je zde zajišťována od roku 1979 a síť trolejbusů vhodně doplňuje páteřní tramvajové linky ve městě. Pro zajištění obnovy vozového parku bylo požadováno dodání 12m trolejbusů s trakčními bateriemi (tzv. parciální trolejbusy), které mohou nahradit i dieselové autobusy používané dosud v případě výluk. Základní kontrakt počítá s dodáním čtyř vozidel, další dvě si může dopravce přikoupit v rámci opčního práva. Pro českou společnost SOR Libchavy, která ve výběrovém řízení zvítězila, se jedná o první kontrakt na dodávku trolejbusů mimo území bývalého Československa v její více než 30leté historii, a to i při započtení kooperační výroby, při níž SOR nefiguroval jako finální dodavatel vozidel. Výrobce nabídl do Szegedu vozidla typu SOR TNS 12, která budou vybavena elektrickou výzbrojí od pražské společnosti Cegelec. Celková hodnota kontraktu činí přibližně 70 mil. Kč. „ V současné době uplynuly lhůty na případné námitky proti výběru dodavatele a čeká se na podpis smlouvy. Samotný časový plán dodávek se bude odvíjet od finálního rozhodnutí zákazníka, který předpokládá, že na nákup vozidel získá finanční prostředky z externích zdrojů. Ačkoli by se mohlo zdát, že kontrakt nepatří co do počtu vozidel mezi největší, skutečnost, že se nám podařilo prosadit na novém teritoriu, z něj pro nás dělá prestižní záležitost ,“ upřesnil za SOR Libchavy Filip Murgaš, obchodní ředitel a jeden z jednatelů společnosti SOR. „ Naše společnost dodávala v minulosti do Szegedu elektrické výzbroje pro modernizaci tramvají i trolejbusů a naše výrobky byly použity i v rámci poslední dodávky nových tramvají. Zakázka na nové parciální trolejbusy pro Szeged bude pro nás znamenat nový projekt u tradičního zákazníka, z čehož máme nesmírnou radost ,“ uvedl za dodavatele elektrické části, firmu Cegelec, Miroslav Opa, výkonný ředitel společnosti.

person rebus  date_range 24.05.2022

První nové autobusy STREETWAY dodá IVECO BUS do Prahy na přelomu roku, půjde o 15 kloubových vozidel. Od pátku 20. května jezdí na lince 175 a 165 zkušebně jeden ve standardní 12metrové délce.

Na linkách 175 Florenc - Háje a 165 Zbraslav - Háje se od pátku 20. května můžete svézt novým předváděcím autobusem IVECO STREETWAY 12m. Dopravní podnik hlavního města (DPP) v běžném provozu ověří jeho užitné a provozní vlastnosti včetně technického řešení. Na dodání tohoto typu vozidla uzavřel se společností Iveco Czech Republic rámcovou smlouvu , půjde o až 100 ks v kategorii Standard a 143 ks v kategorii kloubový. Na základě zpětné vazby ze zkušebního provozu budou případně přizpůsobeny některé detaily ve finálním provedení těchto autobusů pro DPP a Prahu. První dodávku 15 kloubových autobusů Iveco Streetway 18m očekává DPP na přelomu letošního a příštího roku. Předváděcí testovací autobus je plně nízkopodlažní na platformě tureckého výrobce Otokar s novým motorem Iveco Cursor 9 splňující nejnovější emisní standard Euro 6 E. Dopravní podnik upozorňuje, že vzhledem ke krátkodobém pronájmu na tři týdny bude autobus vybaven jen základním odbavovacím a informačním systémem. Kde se můžete STREETWAY svézt: Pátek 20. května - linka 175, pořadí 8 Sobota 21. května - linka 165, pořadí 5 Neděle 22. května - linka 175, pořadí 3 Pondělí 23. května - linka 175, pořadí 8 Úterý 24. května – linka 165, pořadí 13 Středa 25. května - linka 175, pořadí 1 Čtvrtek 26. května – linka 165, pořadí 9 Pátek 27. května – linka 175, pořadí 2 DPP o provozu nového autobusu informuje na svých facebookových stránkách.

person rebus  date_range 20.05.2022

Reklamní agentura ze Zlína rozšiřuje outsourcing reklamy o dalšího pražského dopravce. Na autobusech ABOUT ME odstartovala první kampaň pro Dáme jídlo.

MOBILBOARD od roku 2018 výhradně zastupuje v regionu Prahy téměř dvě stovky autobusů Pražské integrované dopravy. V letošním květnu síť reklamních ploch rozšiřuje o dalšího dopravce, společnost ABOUT ME. „ Exkluzivní zastoupení dopravců v Praze nám umožňuje nabízet pro OOH (Out Of Home) kampaně opravdu široké spektrum exteriérových i interiérových formátů. Doplňuje nabídku regionů po celé ČR. Velké oblibě se těší plochy na zadním čele autobusů. Formát Back Board nebo Zadní okno totiž umí intenzivně zasáhnout řidiče a spolujezdce jedoucí za vozem, což při dnešním hustém provozu vnímají zadavatelé jako zajímavou reklamní příležitost “, uvádí Radmila Pospíšilová, ředitelka MOBILBOARD. ABOUT ME zajišťuje provoz 40 autobusy na 9 linkách. Jeho midibusy jezdí také v historickém centru Prahy a pokrývají z hlediska venkovní reklamy na veřejném transportu vnitřní část metropole. Výjimečná je hlavně midibusová linka 194 spojující Florenc, Petrské náměstí a okolí Staroměstského náměstí s Nemocnicí pod Petřínem. „ Tento specifický spoj dokáže MHD reklamou pokrýt nejžádanější a nejvíce frekventované části uvnitř města, od Staroměstského náměstí, přes Vltavu až po D1. To doposud možné nebylo, respektive to umožňovala pouze vybraná tramvajová spojení “, zdůrazňuje Radmila Pospíšilová. Autobusy dopravce ABOUT ME zahájily svůj reklamní provoz s pilotní kampaní pro platformu Dáme jídlo. Pro svou reklamu zadavatel zvolil formát na boku autobusu, který intenzívně cílí na pražské cestující při nástupu do vozidla. Praha a bezprostřední okolí jsou stále nejvyhledávanějším reklamním cílem. Rozšířením MOBILBOARD základny autobusů v Praze si tak mohou místní klienti vybrat pro svou venkovní reklamu z více než 15 linek MHD. „ Skladba formátů a ploch je natolik rozmanitá, aby vyhověla různorodým požadavkům zadavatelů a odlišným typům kampaní, vybere si skutečně každý “, potvrzuje vedení agentury. Kromě Prahy a Středních Čech zajišťuje MOBILBOARD reklamu také pro autobusy FlixBus, ICOM transport nebo dopravce v Moravskoslezském kraji.

person rebus  date_range 19.05.2022
Reklama
Auto-Bus
Reklama
Kampaň Volvo 2018
Reklama
Rally Dakar 2018
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací