Nákup elektrických autobusů v Moskvě je financován "zelenými" dluhopisy. Foto KAMAZ
Za tři roky Mosgortrans uvedl do provozu tisíc dvanáctimetrových elektrických autobusů domácí výroby. Nově testuje kloubový KAMAZ.
Za tři roky Mosgortrans uvedl do provozu tisíc dvanáctimetrových elektrických autobusů domácí výroby. Nově testuje kloubový KAMAZ.
28. prosince vyjel v hlavním městě Ruska ticísí elektrický autobus montovaný ruským výrobcem KAMAZ v rámci státních zakázek v moskevském závodě SVARZ, od ostatních se odlišuje lakem s tématem ekologie v zelené barvě. Do tří měsíců budou ve stejném designu, který má podpořit nákup zelených dluhopisů, tři vozy. V plánu je druhá etapa rozvoje závodu a dodávky elektrobusů jsou hrazeny právě zelenými dluhopisy.
Za více než 3 roky podle dopravní společnosti Mosgortrans snížily bezemisní autobusy množství emisí o 600 tisíc tun, přepravily více než 150 milionů lidí a ujely přes 60 milionů. V roce 2022 Moskva koupí dalších 600.
Zároveň vyjel do testovacího provozu kloubový e-bus KAMAZ-6292 pro 135 cestujících.
Za více než 3 roky podle dopravní společnosti Mosgortrans snížily bezemisní autobusy množství emisí o 600 tisíc tun, přepravily více než 150 milionů lidí a ujely přes 60 milionů. V roce 2022 Moskva koupí dalších 600.
Zároveň vyjel do testovacího provozu kloubový e-bus KAMAZ-6292 pro 135 cestujících.
Před koncem roku vyjel do zkušebního provozu kloubový autobus pro 135 cestujících. Foto Mosgortrans