Škoda 24 Tr IRISBUS na trase č.13 v Plzni.
Budete přebírat touto dobou nové trolejbusy tak, jak bylo avizováno ?
Jaké jsou dosavadní zkušenosti s provozem Škoda 24 Tr Irisbus ?
Budete přebírat touto dobou nové trolejbusy tak, jak bylo avizováno ?
Jaké jsou dosavadní zkušenosti s provozem Škoda 24 Tr Irisbus ?
Trolejbusy bychom měli od výrobce Škoda Elektric přebírat v první polovině července, jedná se celkem o 6 vozů. Termíny zatím nejsou pevně stanoveny.
Svézt se novým typem trolejbusu cestující mohou již již nyní, neboť naše společnost provozuje již asi půl roku první trolejbus řady Škoda 24 Tr Irisbus.
Toto vozidlo splňuje veškeré požadavky kladené na tento typ a jeho provozuschopnost jak v režimu trakce, tak v režimu jízdy na pomocný pohon je velmi vysoká. Z pohledu údržby vozidla se jedná zatím o naprosto bezproblémový vůz.
Pro BUSportál Ing.Luboš Pašek, výrobně technický ředitel PMDP, foto BUSportál
Poznámka BUSportálu: U Tr 24 je využíván pravidelně i agregát - na konečné klasické linky č.13 v Černicích trolejbus "stáhne tykadla, přepne" a dojede s cestujícími do obchodního centra Olympia.
Na BUSportálu si můžete přečíst:
Svézt se novým typem trolejbusu cestující mohou již již nyní, neboť naše společnost provozuje již asi půl roku první trolejbus řady Škoda 24 Tr Irisbus.
Toto vozidlo splňuje veškeré požadavky kladené na tento typ a jeho provozuschopnost jak v režimu trakce, tak v režimu jízdy na pomocný pohon je velmi vysoká. Z pohledu údržby vozidla se jedná zatím o naprosto bezproblémový vůz.
Pro BUSportál Ing.Luboš Pašek, výrobně technický ředitel PMDP, foto BUSportál
Poznámka BUSportálu: U Tr 24 je využíván pravidelně i agregát - na konečné klasické linky č.13 v Černicích trolejbus "stáhne tykadla, přepne" a dojede s cestujícími do obchodního centra Olympia.
Na BUSportálu si můžete přečíst: