V Irsku se rozhoduje o budoucím Bus of the Year. A svým hlasem přispěje k rozhodnutí Michal Štengl. Foto Michal Štengl
Do soutěže o nejlepší autobus vyslaly své vozy Mercedes-Benz, Volvo, MAN, Karsan a Higer, tentokrát jsou všechny na elektřinu. A zástupce České republiky - Michal Štengl - je opět na místě.
Do soutěže o nejlepší autobus vyslaly své vozy Mercedes-Benz, Volvo, MAN, Karsan a Higer, tentokrát jsou všechny na elektřinu. A zástupce České republiky - Michal Štengl - je opět na místě.
Pět výrobců autobusů soutěží v irském Limericku o cenu Bus of the Year. Mezinárodní porota, které je členem za Českou republiku Michal Štengl, šéfredaktor magazínu TRANSPORT A LOGISTIKA CZ, testuje autobusy značek Mercedes-Benz, Volvo, MAN, Karsan a Higer, všechny na baterie. V pořádání Bus Euro Testu se střídají evropská odborná média, letos je pořadatelem Irish Fleet Bus & Coach.
Tři z pěti autobusů jsou s pravostranným řízením a jsou vyrobeny pro britský a irský trh, MAN a Karsan se účastní s autobusy určenými pro evropský trh.
MAN Lion´s City 12 E jel na elektřinu po vlastní ose do Limericku z továrny výrobce z Mnichova v jižním Německu. Dobíjel se po trase.
Karsan dodal svůj eATA 12m.
Volvo do soutěže vyslalo model B7L, který je zaměřen na britský trh a Asii. Pohon je stejný jako u Volvo 7900 electric, karoserie pochází z egyptského MCV. Autobus bude později uveden do provozu v systému BRT Fastrack v Doveru na jihu Anglie.
Mercedes-Benz soutěží s eCitaro s pravostranným řízením, stejně jako Volvo a Higer, všechny mají také jen jedny dveře. Tento vůz je v současné době na testování v Coventry v Anglii.
Čínský Higer se účastní s novým modelem AZUR.
Podrobnější zprávy z Limericku přineseme průběžně. Tak jako v minulosti díky Michalovi.
Tři z pěti autobusů jsou s pravostranným řízením a jsou vyrobeny pro britský a irský trh, MAN a Karsan se účastní s autobusy určenými pro evropský trh.
MAN Lion´s City 12 E jel na elektřinu po vlastní ose do Limericku z továrny výrobce z Mnichova v jižním Německu. Dobíjel se po trase.
Karsan dodal svůj eATA 12m.
Volvo do soutěže vyslalo model B7L, který je zaměřen na britský trh a Asii. Pohon je stejný jako u Volvo 7900 electric, karoserie pochází z egyptského MCV. Autobus bude později uveden do provozu v systému BRT Fastrack v Doveru na jihu Anglie.
Mercedes-Benz soutěží s eCitaro s pravostranným řízením, stejně jako Volvo a Higer, všechny mají také jen jedny dveře. Tento vůz je v současné době na testování v Coventry v Anglii.
Čínský Higer se účastní s novým modelem AZUR.
Podrobnější zprávy z Limericku přineseme průběžně. Tak jako v minulosti díky Michalovi.