
© BUSportál
Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové a autobusové depo už poslední měsíce stejně jako dílny.
Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové a autobusové depo už poslední měsíce stejně jako dílny.
Po léta zde PMDP vlastními silami renovovaly a opravovaly vozový park včetně tramvají, nyní zatím ve starých prostorách se stejnou "posádkou" pod novou firmou. Stěhování do nového depa proběhne o prázdninách.
Procházka novým busovým depem vozidel PMDP v Plzni na Karlově
Protože redakce navštívila depo koncem roku 2010 - navíc za světla, kdy se opravdu lépe fotografuje, oprašujeme materiál, který až tak nezestárnul:
www.busportal.cz - 23.11.2010 - Rozsáhlý areál zahrnující i bývalé hřiště pamatuje první plzeňské tramvaje. Ty současné tramvaje se sem už bohužel nedostávají "po svých", ale na speciálním podvalníku, protože sem už nevedou koleje. Původní tramvajová vozovna v horní části je využita jako servis s montážními jámami. Záměry na umístění vozovny v budoucnu se průběžně mění, mnohaletá jistota toho, že vozovna bude jednou, ať už kamkoli, přestěhována, samozřejmě svazuje možnost investic. To však zase umožňuje zachování nezaměnitelného genia loci některých zdejších míst. Zajímavý je prkenný šikmý strop haly tramvajové vozovny i velká hala i s původním nápisem a.s. Škoda v portálu. Možná, až se místa zmocní developeři v rámci jakéhosi veleúspěšného projektu, který už byl pro tuto lokalitu před časem vymyšlen (snad zahrnuje i ty nejcennější objekty), se zde potkáme v nějakém "shopu". Určitě to nebude už ono.
Mnoho zajímavého k lokalitě dílen v Cukrovarské ulici najdete na www.plzensketramvaje.cz i na www.trolejbusyplzen.estranky.cz
Procházka novým busovým depem vozidel PMDP v Plzni na Karlově
Jak uvádí plzen.idnes.cz, obrovské puzzle sestavují každý večer dispečeři a řidiči v dosluhujícím depu plzeňských Dopravních podniků v Cukrovarské ulici. Po půlnoci, kdy se sem kromě nočních spojů vrátí všechny vozy, tady totiž téměř není k hnutí. Depo nacpané do posledního místečka si mohli v noci na úterý prohlédnout i novináři.
Protože nelze být všude, tak kolegům děkujeme za noční aktuální reportáž a nabízíme:
Více na plzen.idnes.cz
Protože redakce navštívila depo koncem roku 2010 - navíc za světla, kdy se opravdu lépe fotografuje, oprašujeme materiál, který až tak nezestárnul:
www.busportal.cz - 23.11.2010 - Rozsáhlý areál zahrnující i bývalé hřiště pamatuje první plzeňské tramvaje. Ty současné tramvaje se sem už bohužel nedostávají "po svých", ale na speciálním podvalníku, protože sem už nevedou koleje. Původní tramvajová vozovna v horní části je využita jako servis s montážními jámami. Záměry na umístění vozovny v budoucnu se průběžně mění, mnohaletá jistota toho, že vozovna bude jednou, ať už kamkoli, přestěhována, samozřejmě svazuje možnost investic. To však zase umožňuje zachování nezaměnitelného genia loci některých zdejších míst. Zajímavý je prkenný šikmý strop haly tramvajové vozovny i velká hala i s původním nápisem a.s. Škoda v portálu. Možná, až se místa zmocní developeři v rámci jakéhosi veleúspěšného projektu, který už byl pro tuto lokalitu před časem vymyšlen (snad zahrnuje i ty nejcennější objekty), se zde potkáme v nějakém "shopu". Určitě to nebude už ono.
Mnoho zajímavého k lokalitě dílen v Cukrovarské ulici najdete na www.plzensketramvaje.cz i na www.trolejbusyplzen.estranky.cz

Vjezd na "hřiště".© BUSportál

Spolu s trolejbusy zde parkují z prostorových důvodů i kloubové autobusy © BUSportál

PMDP jsou i polygonem pro Škodu Electric, modrožlutý trolejbus pro Sofii při testovací jízdě projíždí vozovnou © BUSportál

© BUSportál

Parkování standardních i 15 m autobusů je velmi těsné © BUSportál

Závan starých časů © BUSportál

Těžká údržba elektrických vozidel © BUSportál

Hala je prostorově maximálně využita © BUSportál

© BUSportál

Původní tramvajová vozovna © BUSportál

© BUSportál

Děkujeme za návštěvu © BUSportál