Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.

S výrobcem ROŠERO ze Spišské Nové Vsi se vracíme k Busworldu. Představil dvě verze midibusů. Elektrický minibus First FCLEI Low Entry a prodlouženou verzi midibusu First FLHI.
S výrobcem ROŠERO ze Spišské Nové Vsi se vracíme k Busworldu. Představil dvě verze midibusů. Elektrický minibus First FCLEI Low Entry a prodlouženou verzi midibusu First FLHI.

Ze slovenského BUSportálu:

Zájazdový midibus First FLHI XL a mestský midibus First FCLEI Electric Low Entry, obidva na podvozku IVECO Daily 70C.

Mestský midibus First FCLEI Low Entry Electric

Je vozidlom s celkovou hmotnosťou 7 200 kg, s dĺžkou 7,99 m, šírkou 2,35 m a výškou 3,092m. Vozidlo ponúka priestor pre 25 cestujúcich, aj invalidné vozíky.

Podlaha v prednej časti vozidla je znížená, vybavená manuálnou rampou pre uľahčenie nástupu invalidných vozíkov. Predné aj zadné dvere sú elektrické, predné dvojkrídlové, zadné jednokrídlové. Vozidlo je vybavené nezávislým kúrením s konvektormi v priestore pre cestujúcich, dvomi strešnými oknami a ventilátormi. V rámci opcie je možné vozidlo vybaviť klimatizáciou a informačnými systémami rôznych európskych značiek.

Vystavené vozidlo, určené pre holandský trh je vybavené elektrickým motorom s výkonom 100 kW. Doba nabíjania NMC batérií trvá 8 hodín, dojazd predstavuje 220 km. Zájazdový midibus First FLHI XL (Travel)

Je o takmer pol metra predĺženou verziou midibusu First FLHI. Vozidlo s celkovou hmotnosťou 7 200 kg, s dĺžkou 8,490 m, šírkou 2,35 m, výškou 3,092 m ponúka priestor pre 27 +1 +1 miest na sedenie.

Vozidlo je vybavené 15,5 kW klimatizáciou, umiestnenou na streche vozidla, nezávislým kúrením, rozvedeným konvektormi v priestore pre cestujúcich, dvomi strešnými oknami a ventilátormi. Čelné okno je dvojvrstvové, panoramatické, okno vodiča s elektrickým ohrevom, bočné sklá sú dvojité, tónované. Predné dvere pre nástup sú elektrický ovládané, zadné-núdzové, ovládané mechanicky. Luxusné sedadlá sú vybavené polohovateľnými operadlami, aj s výsuvom. Bočné steny a strop sú izolované a odhlučnené. Samozrejmosťou je autorádio/CD/MP3, čítacie lampy a reproduktory v servis setoch. Ako voliteľnú výbavu si môžu zákazníci objednať LCD monitor, DVD prehrávač, chladničku, kuchynku, kávovar, WC a ďalšiu pestrú opcionálnu výbavu.

ROŠERO, s.r.o. vyrába midibusy na podvozkoch Iveco Daily, s celkovou obsaditeľnosťou od 22 do 36 miest, vhodné pre každý typ prepravy - mestské, prímestské i diaľkové v rôznych interiérových prevedeniach.



Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.
Rošero s nejnovějším modelem elektrobusu
© BUSportál.sk.