Od pátku 21.5.2010 bude na linku 326 Opatov – Jesenice nasazen již druhý kloubový autobus. V pracovní dny tak budou kloubové autobusy zajišťovat 2/3 všech spojů této linky (v odpolední špičce dokonce všechny spoje). Jízdní řád zůstává beze změny.
Kloubové autobusy na příměstských linkách v oblasti Jesenice se poprvé objevily v září loňského roku na lince 339 z Budějovické do Týnce nad Sázavou. Od prosince 2009 jezdí kloubový autobus též na lince 326. Důvodem pro nasazování velkokapacitních autobusů na tyto linky je trvale se zvyšující obsazenost vozidel, která souvisí se stále rostoucí bytovou zástavbou za hranicemi Prahy. Zvyšování kapacity jednotlivých spojů namísto neustálého zkracování intervalu je nejefektivnější a nejrychlejší cestou jak tyto kapacitní problémy řešit. V ranní špičce již dosahuje interval linky 326 deseti minut. Jeden ze dvou kloubových autobusů na této lince bude navíc nízkopodlažní, takže vhodný pro cestující s kočárky nebo starší méně pohyblivé spoluobčany.
K 21.5.2010 tak bude každý pracovní den provozováno na příměstských linkách vedoucích do oblasti Jesence již 5 kloubových autobusů. 3 nové nízkopodlažní autobusy Solaris jezdí stabilně na lince 339 do Týnce nad Sázavou a 2 vozy (z toho 1 nízkopodlažní) budou nasazovány na linku 326, a to na její nejvytíženější spoje. Dopravcem linek 326 a 339 je Veolia Transport Praha.
TZ ROPID
"Věříme, že nasazení kloubových autobusů na lince 326 přinese zvýšení komfortu cestování i v přepravních špičkách a nabídne dostatek prostoru pro každého cestujícího. Tato strategie se nám osvědčila již na lince 339, kde cestující přivítali nasazení velkokapacitních nízkopodlažních vozidel Solaris," řekl BUSportál Petr Čihák, jednatel Veolia Transport Praha .
Kloubové autobusy na příměstských linkách v oblasti Jesenice se poprvé objevily v září loňského roku na lince 339 z Budějovické do Týnce nad Sázavou. Od prosince 2009 jezdí kloubový autobus též na lince 326. Důvodem pro nasazování velkokapacitních autobusů na tyto linky je trvale se zvyšující obsazenost vozidel, která souvisí se stále rostoucí bytovou zástavbou za hranicemi Prahy. Zvyšování kapacity jednotlivých spojů namísto neustálého zkracování intervalu je nejefektivnější a nejrychlejší cestou jak tyto kapacitní problémy řešit. V ranní špičce již dosahuje interval linky 326 deseti minut. Jeden ze dvou kloubových autobusů na této lince bude navíc nízkopodlažní, takže vhodný pro cestující s kočárky nebo starší méně pohyblivé spoluobčany.
K 21.5.2010 tak bude každý pracovní den provozováno na příměstských linkách vedoucích do oblasti Jesence již 5 kloubových autobusů. 3 nové nízkopodlažní autobusy Solaris jezdí stabilně na lince 339 do Týnce nad Sázavou a 2 vozy (z toho 1 nízkopodlažní) budou nasazovány na linku 326, a to na její nejvytíženější spoje. Dopravcem linek 326 a 339 je Veolia Transport Praha.
TZ ROPID
"Věříme, že nasazení kloubových autobusů na lince 326 přinese zvýšení komfortu cestování i v přepravních špičkách a nabídne dostatek prostoru pro každého cestujícího. Tato strategie se nám osvědčila již na lince 339, kde cestující přivítali nasazení velkokapacitních nízkopodlažních vozidel Solaris," řekl BUSportál Petr Čihák, jednatel Veolia Transport Praha .