© BUSportál
Cestující, kteří využívají autobusy i vlaky, procházejí po nástupišti pod společnou dřevěnou střechou s uzavřenými čekárnami.
Cestující, kteří využívají autobusy i vlaky, procházejí po nástupišti pod společnou dřevěnou střechou s uzavřenými čekárnami.
Toto řešení vyplynulo i z dlouholeté těsné blízkosti obou terminálů. Autobusové nádraží, financované z 95 % z evropských peněz, mělo stát 34 milionů korun. Nádraží jsme vyfotografovali v době dopravního sedla v den otevření plničky CNG v nedalekém areálu dopravce OSNADO. Slavnostní otevření nového autobusového nádraží ve Svobodě nad Úpou se konalo 19. 11. 2009.
Regionální rada NUTS II Severovýchod: Projekt Svobody nad Úpou spolufinancovaný z ROP Severovýchod patří k nejlepším investičním záměrům loňského roku
Před rokem: Ve Svobodě nad Úpou vyrůstá unikátní autobusové nádraží.
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál