Arriva pořídila a postupně nasazuje na linky pražské MHD dvě turecké Škoda D'CITY s délkou necelých deset metrů a osm malokapacitních autobusů SOR. Do nákupu autobusů pro linky MHD Praha a MHD Roudnice nad Labem investovala přes 60 milionů korun.
Arriva pořídila a postupně nasazuje na linky pražské MHD dvě turecké Škoda D'CITY s délkou necelých deset metrů a osm malokapacitních autobusů SOR. Do nákupu autobusů pro linky MHD Praha a MHD Roudnice nad Labem investovala přes 60 milionů korun.
„PIDžamo“ a červené sedačky vévodí deseti autobusům, kterými Arriva obnovila šestinu své flotily pro městské linky. Samozřejmostí je klimatizace a další obvyklé standardy pro pražský provoz. Ve vozech nasazených na linky 204 Stavební zóna Horní Počernice - Sídliště Petrovice, 224 Dolnopočernický hřbitov - Ve Žlíbku a 228 Poliklinika Malešice - Obchodní centrum Štěrboholy - Benice je také kamerový systém a sčítací rámy.
Autobusy SOR ICN 9,5 přepraví až sedmdesátku cestujících a mají 28 výrazně červených a modrých sedaček. Nová kabina řidiče nabízí mnohem větší prostor než předchůdci tohoto vozu.
Na úzké trasy, kudy neprojede standardní autobus a je potřeba nasazovat jeho menší varianty, koupila Arriva ještě další dva zajímavé vozy. V Arrivě nejsou úplnou novinkou, první jezdí v chrudimské MHD. Pro pražskou a roudnickou MHD dopravce koupil dva minibusy značky Škoda D’CITY 9 LE od tureckého výrobce Temsa. I tyto autobusy jsou ve výbavě podle požadavků systému PID, převezou až 70 cestujících a jejich motor odpovídá normě EURO VI.
Kromě této obnovy Arriva letos kupuje nové autobusy pro Středočeský a Olomoucký kraj.