Tři SOR EBN 8 budou v provozu ještě letost také v Rovinari a Drăguțești v Rumunsku. Deset již delší dobu jezdí v Brašově. Pět těchto autobusů pro 53 cestujících vyrobí SOR také pro Prešov. Foto Anadolu Automobil Rom
Pět nových SOR EBN 8 nahradí v provozu stávající midibusy Rošero First. O zakázku měl zájem také turecký Karsan.
Pět nových SOR EBN 8 nahradí v provozu stávající midibusy Rošero First. O zakázku měl zájem také turecký Karsan.
Dopravní podnik města Prešov podepsal kupní smlouvu na dodávku pěti nových elektrických midibusů EBN 8 včetně nabíječek a příslušenství se SOR Libchavy. Stejný typ jezdí například v jihočeském Písku, v Bratislavě a zákazníky si našel také v Rumunsku. Elektrické midibusy mají postupně nahradit na linkách 20, 27, 41 či 42 v Prešově midibusy Rošero First, které jsou na hranici životnosti a pro další udržitelnost provozu je jejich výměna nutná.
Nové vozy budou mít nízkopodlažní vstup u obou dveří, standardem je již klimatizace, informační systém včetně LCD monitorů a USB nabíječky. K výbavě patří kamerový systém v interiéru a exteriéru vozidla a systém automatického počítání cestujících (APC), se kterým má dopravní podnik již zkušenosti a využívá ho k získávání statistik o obsazenosti jednotlivých spojů. Elektrický midibus SOR EBN 8 pojme 16 sedících a 37 stojících cestujících. Dojezd elektrobusu na jedno plné nabití bude 130 km.
Elektrické midibusy budou ve smyslu kupní smlouvy dodány do 15 měsíců od nabytí její účinnosti, ta bude potvrzena po kontrole řídícím orgánem. Financování nákupu zajistí z 95% Integrovaný regionální operační program, zbývajících 5% pokryje DPMP z vlastních zdrojů. Celková hodnota zakázky je 1,8 milionů eur bez DPH (352 262 eur za jedno vozidlo). Druhý uchazeč ve výběrovém řízení, TROLIGA BUS se sídlem v Prešově, který zastupuje na Slovensku značku Karsan, nabídl o přibližně 83 tisíc eur vyšší cenu.
V areálu DPMP, a.s. na Bardějovské ulici v Ľuboticích přibudou v brzké době i nabíječky pro tato vozidla, konkrétně 5 nabíječek pro pomalé nabíjení v noci a jedna nabíječka pro rychlé nabíjení.
Nové vozy budou mít nízkopodlažní vstup u obou dveří, standardem je již klimatizace, informační systém včetně LCD monitorů a USB nabíječky. K výbavě patří kamerový systém v interiéru a exteriéru vozidla a systém automatického počítání cestujících (APC), se kterým má dopravní podnik již zkušenosti a využívá ho k získávání statistik o obsazenosti jednotlivých spojů. Elektrický midibus SOR EBN 8 pojme 16 sedících a 37 stojících cestujících. Dojezd elektrobusu na jedno plné nabití bude 130 km.
Elektrické midibusy budou ve smyslu kupní smlouvy dodány do 15 měsíců od nabytí její účinnosti, ta bude potvrzena po kontrole řídícím orgánem. Financování nákupu zajistí z 95% Integrovaný regionální operační program, zbývajících 5% pokryje DPMP z vlastních zdrojů. Celková hodnota zakázky je 1,8 milionů eur bez DPH (352 262 eur za jedno vozidlo). Druhý uchazeč ve výběrovém řízení, TROLIGA BUS se sídlem v Prešově, který zastupuje na Slovensku značku Karsan, nabídl o přibližně 83 tisíc eur vyšší cenu.
V areálu DPMP, a.s. na Bardějovské ulici v Ľuboticích přibudou v brzké době i nabíječky pro tato vozidla, konkrétně 5 nabíječek pro pomalé nabíjení v noci a jedna nabíječka pro rychlé nabíjení.