© BUSportál
Cestující se s nimi budou moci svézt na linkách PID č. 269 a 354. Fotoreportáž.
Cestující se s nimi budou moci svézt na linkách PID č. 269 a 354. Fotoreportáž.
Nové nízkopodlažní autobusy MAN Lion´s City, které plně odpovídají požadavkům organizace ROPID na provoz na linkách Pražské integrované dopravy, mohli čtenáři BUSportálu vidět už na snímcích ze servisního centra MAN Truck & Bus Czech Republic Vozidla MAN Lion's City v barvách PID v areálu MAN v Čestlicích.
Jeden standardní dvanáctimetrový a jeden kloubový osmnáctimetrový autobus bude provozovat dopravce STENBUS, s.r.o. na linkách PID č. 269 a 354. Dvanáctimetrový autobus bude zároveň během léta zapůjčen také ostatním dopravcům k testování. Autobusy byly představeny za přítomnosti zástupců ROPID, Stenbus a MAN Truck & Bus Czech Republic.
Nové autobusy splňují všechny požadavky pro provoz na linkách PID: široké dveře, nízká podlaha, maximum sedaček, zařízení pro sledování polohy nebo jednotný vnější design PID. Autobusy zároveň splňují nejpřísnější emisní normy. Autobusy jsou mj. vybaveny pohodlnými sedačkami s měkkými sedáky (ve dvanáctimetru jsou některá velmi zajímavá sedadla a "opíradla" viz závěr fotoreportáže), větracími otvory ve všech oknech pro maximální odvětrávání v letních měsících, zvýšeným počtem tlačítek „znamení k řidiči“ v souladu s rozšiřujícím se počtem zastávek na znamení, novým odbavovacím systémem včetně zařízení pro prodej jízdenek u řidiče.
Požadavky ROPIDu na vysokou kvalitu a úroveň pohodlí během jízdy jsou také základem pro připravovaná výběrová řízení na jednotlivé autobusové linky PID.
Z TZ ROPID
Nové autobusy splňují všechny požadavky pro provoz na linkách PID: široké dveře, nízká podlaha, maximum sedaček, zařízení pro sledování polohy nebo jednotný vnější design PID. Autobusy zároveň splňují nejpřísnější emisní normy. Autobusy jsou mj. vybaveny pohodlnými sedačkami s měkkými sedáky (ve dvanáctimetru jsou některá velmi zajímavá sedadla a "opíradla" viz závěr fotoreportáže), větracími otvory ve všech oknech pro maximální odvětrávání v letních měsících, zvýšeným počtem tlačítek „znamení k řidiči“ v souladu s rozšiřujícím se počtem zastávek na znamení, novým odbavovacím systémem včetně zařízení pro prodej jízdenek u řidiče.
Požadavky ROPIDu na vysokou kvalitu a úroveň pohodlí během jízdy jsou také základem pro připravovaná výběrová řízení na jednotlivé autobusové linky PID.
Z TZ ROPID
Vzhledem k velkému množství fotografií se do Letňan ještě vrátíme záběry dalších autobusů a z dispečinku.
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál