© BUSportál
od září 2012.
od září 2012.
Stavba stála více než 67 milionů korun, 85 procent nákladů pokryla evropská dotace. Nástupiště jsou v těsném sousedství nedávno zrekonstruované secesní budovy mariánskolázeňského vlakového nádraží. Cestující se mohou dostat se z autobusů na vlakové nádraží "suchou nohou." Součástí je elektronický infosystém. Zajímavý design je kromě nástupišť uplatněn také na držácích trolejového vedení - snad tedy i tato investice dává naději zachování trolejbusového provozu v
Mariánských Lázních. Při fotografování jsme zaznamenali příjezdy trolejbusů. Jak je možno vidět, cestující na zastávkáćh nemají momentálně k dispozici žádné přístřešky.
Poslední záběr jsme vytáhli z roku 2006 z návštěvy tehdejšího Muzea Škoda - funkční model "TT" mariánskolázeňského nádraží se je dílem Ivana Staňka. Mariánské Lázně jste aktuálně mohli s BUSportálem navštívit tento víkend: Záběry z provozu historických vozidel v Mariánských Lázních 29.9.2012. Nyní se zase vrátíme k mnoha materiálům, které trpělivě čekají. Autorům za ně moc děkujeme.
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál