Čínský výrobce oznámil uvedení řady elektrických zájezdových autobusů ZERO na středně dlouhé trasy. Cílí na na španělské zákazníky, ale i do celé Evropy.
Čínský výrobce oznámil uvedení řady elektrických zájezdových autobusů ZERO na středně dlouhé trasy. Cílí na na španělské zákazníky, ale i do celé Evropy.
Nová řada U ZERO začíná dvěma délkami a lze je nakonfigurovat jako meziměstské nebo zájezdové autobusy. U ZERO schválené pro provoz v Evropě budou k dispozici v délkách 12,25 (55 míst + řidič + průvodce) jako U12 a 14,75 metrový třínápravový (67 míst + řidič + průvodce) jako U15 s velkým zavazadlovým prostorem, na trhu budou letos.
Elektrické zájezdové autobusy čínské výroby jsou vybaveny motorem o výkonu 350 kW, podrobnosti o bateriích zatím nejsou k dispozici, pro městské autobusy však King Long používá baterie CATL. Maximální rychlost vozidel je udávána 100 km/h. V reálných provozních podmínkách jsou bez dobíjení schopny ujet 300-350 km. Bližší podrobnosti o autokarech s názvem U ZERO oznámí King Long Spain v příštích týdnech.
Podobný typ autobusů jezdí v některých zemích Latinské Ameriky a v Austrálii, kde více než 500 vozů zajišťují letištní transferové služby, pravidelné linky, služby velkým společnostem a udržitelný turistický ruch.
King Long vstoupil na trh Pyrenejského poloostrova s prvním elektrickým městským autobusem před 4 lety. Začlenění tohoto 100% elektrického autokaru na evropský trh vytvoří, podle provozního ředitele značky, změnu v sektoru a nabídne zákazníkům možnost předvídat elektrifikaci jejich vozového parku a vyhnout se budoucím zákazům vjezdu do nízkoemisních zón, zvýší také konkurenceschopnost v budoucích veřejných zakázkách a zlepší služby zákazníkům