Registrace:
1. 96 autobusů SOR
2. 54 autobusů Irisbus + Iveco
3. 37 Solaris
1. 96 autobusů SOR
2. 54 autobusů Irisbus + Iveco
3. 37 Solaris
Registrace:
1. 96 autobusů SOR
2. 54 autobusů Irisbus + Iveco
3. 37 Solaris
1. 96 autobusů SOR
2. 54 autobusů Irisbus + Iveco
3. 37 Solaris
Výroba dle autoSAP je statisticky zpracovaná za leden-březen. V Iveco CR ve Vysokém Mýtě vyrobili 477 autobusů, v SOR 82 autobusů a v KHMC 9 malokapacitních vozů.
K registracím:
Vše sečteno bez záruky.
K registracím:
Ve stručnosti zaujalo, jak se na první trojku dotahuje Solaris, naskočilo Rošero-P čtyřmi vozy a po čase se objevil jeden turecký Otokar. Otázkou je, kdeže jsou první Yutongy ze Vsetína - 5.dubna byly dle fotografie osazeny zlínskými RZ. Ledaže jde o vozy nejprve registrované na Slovensku. Uvidíme, zda se ještě objeví.
K případné letošní větší ochotě nakupovat EURO 5, než uhodí EURO 6, je třeba dodat, že všichni výrobci deklarují u EURO 6 úspory paliva a různé další výhody, takže to třeba nebude tak výrazné. Každopádně řada z těch, kteří dlouho nic nekoupili, obnovit něco musí. A také jsou tu v dotovaném segmentu evropské dotace s ROPy.
První registrace
- 96 SOR (z toho 54 kloub.)
- 54 Irisbus + Iveco (45 Irisbus +9 Iveco)
- 37 Solaris (z toho 1 kloub.)
- 29 autobusů EvoBus (16 Mercedes-Benz a 13 Setra)
- 37 Solaris (z toho 1 kloub.)
- 11 MAN + 2 Neoplan
- 11 KHMC
- 8 Volvo (zahrnuty nástavby Irizar)
- 4 Isuzu
- 4 Rošero-P
- 3 Scania (2 Scania Irizar + 1 Scania Higer)
- 3 VDL
- 1 Stratos
- 1 Otokar
Dagmar Braunová
Zdroj www.autosap.cz
K prvním registracím a výrobě nových autobusů 1-3/2013 v ČR
Autosap rozlišuje i statistiku dle provedení: Šasi- Městský - Linkový - Dálkový - Ostatní - Nezařazený. To si můžete podobně jako statistiku podle krajů najít nawww.autosap.cz
Držíme se původní metodiky sledování M3 + nezařazené. Jeden nezařazený Citroën je patrně něco menšího ala M2.Vše sečteno bez záruky.