Foto Volvo
Testování má ověřit technické parametry a kompilovat informace od řidičů, cestujících i obyvatel na trase. Odkaz na video.
Testování má ověřit technické parametry a kompilovat informace od řidičů, cestujících i obyvatel na trase. Odkaz na video.
"Elida" naživo z ulic Göteborgu a také záběry z nabíjení: Video: Volvo Buses Plug-in Hybrids hit the streets of Gothenburg
Jako autobus zítřka označuje výrobce Volvo Buses hybridní autobus s externím nabíjením (plug-in): tichý, čistější a s výrazně nižší spotřebou. Od května je autobus v ulicích Göteborgu v rámci testování. Očekává se o 75% nižší spotřeba paliva ve srovnání s obdobným dieselem. Spolu s náklady na externí nabíjení o 60% spotřeby energie obecně. Testování má ověřit technické parametry a kompilovat informace od řidičů, cestujících i obyvatel na trase.
“Dopravce Västtrafik si v oblasti životního prostředí klade velké úkoly. Do roku 2025 by měla být doprava zajišťována z 95% za využití nefosilních paliv se zvýšením využití energie," říká Lars Backström z Västtrafik.
Společnost Volvo Buses očekává, že bude schopna zajistit redukci emisí CO2 až o 90% při využití biodieselu namísto fosilní ropy.
Z TZ Volvo Buses
Jako autobus zítřka označuje výrobce Volvo Buses hybridní autobus s externím nabíjením (plug-in): tichý, čistější a s výrazně nižší spotřebou. Od května je autobus v ulicích Göteborgu v rámci testování. Očekává se o 75% nižší spotřeba paliva ve srovnání s obdobným dieselem. Spolu s náklady na externí nabíjení o 60% spotřeby energie obecně. Testování má ověřit technické parametry a kompilovat informace od řidičů, cestujících i obyvatel na trase.
“Dopravce Västtrafik si v oblasti životního prostředí klade velké úkoly. Do roku 2025 by měla být doprava zajišťována z 95% za využití nefosilních paliv se zvýšením využití energie," říká Lars Backström z Västtrafik.
Společnost Volvo Buses očekává, že bude schopna zajistit redukci emisí CO2 až o 90% při využití biodieselu namísto fosilní ropy.
Volvo plug-in Hybrid
- Autobus je osazen elektromotorem poháněným Li-On baterií. Také je zde pětilitrový dieselový motor.
- Autobus ujede asi 7 km v plně elektrickém režimu.
- Nabíjení pantografem z nabíjecí stanice trvá do 10 minut.
Dalším inovativním projektem podporovaným Volvo Buses je "Commute Greener – smarter ways", volná aplikace pro iPhone, Android nebo telefony s připojením na Facebook.
Z TZ Volvo Buses
Na návštěvě ve Volvo Buses: Plány a vize společnosti Volvo Buses
Na návštěvě ve Volvo Buses: Volvo představilo hybrid s externím nabíjením (plug-in hybrid)
Zastoupení Volvo Buses v České republice
Foto Volvo
Foto Volvo

Volvo Buses uvádí na trh elektrický dálkový autokar
Dopravní podnik Hradec Králové koupí od Škoda Group až 31…
IVECO BUS vyrobí pro Itálii 80 minibusů Daily CNG


