s nehodami či špatným technickým stavem.
s nehodami či špatným technickým stavem.
Když mi včera zavolali z MFD, toto jsem sdělila jako první. K technickému stavu "autokaru bez kola" jsem řekla, že tohle není vůbec jednoduchá věc, že třeba vyhodnocení nehod znalci trvá dlouho - zde o nehodu nešlo. Vyjádřila jsem politování nad tím, že právě značka Neoplan je takto stíhaná osudem a doporučila jako odborníka pana Hejnala, který má Neoplany jako vášeň a mohl by se jich kvalifikovaně zastat a také zastoupení Neoplan (MAN užitková vozidla). Nic z toho použito nebylo. Jako jeden z faktorů jsem uvedla tlak na ceny, který tu je a nyní dodávám, že je jen na dopravcích, kam až jsou ochotni jít. Je ovšem možné, že vůz nebyl v nejlepší kondici a současně doprava nebyla levná.
zpravy.idnes.cz
Dále jsem řekla, že nedbalost a nezodpovědnost jednotlivců poškozuje tu naprostou většinu odpovědně se chovajících dopravců. To už se zřejmě nevešlo. Příště opět autorizaci, nedá se nic dělat. Pokud se citace v MFD někoho dotkla, jak se ukázalo v jednom e-mailu, je mi to líto.

BUSportál se medializaci nehod vyhýbá, protože mediální sféra si tato témata uchopí sama. K poslední nepříjemnosti "autokaru bez kola" však chci dodat, že nechápu, jak je možné, že do něj cestující nastoupili a nevyžadovali opravu - i v cizině jsou servisy - nebo náhradní vůz. Není přeci možné, že o tom nevěděli. Pokud o tom věděli a prostě chtěli být co nejdříve doma, pak jsou za situaci také svým způsobem spoluzodpovědní.

Stanovisko Sdružení autokarem.cz
Pokud to nebude naprosto nutné, nebude se tím BUSportál dále zabývat.
Dagmar Braunová