s nezaměnitelným designem a také malokapacitní autokar ISUZU New Turquoise.
s nezaměnitelným designem a také malokapacitní autokar ISUZU New Turquoise.
Praha 26.5. 2010Společnost Turancar CZ představí v Brně poprvé široké veřejnosti nový model devítimetrového příměstského autobusu ISUZU CITIMARK s motorem Euro 5 EEV. CITIMARK absolvoval mezinárodní zátěžové testy.
"Turecký výrobce Anadolu Isuzu představuje autobus, který je svými parametry plně srovnatelný s evropským standardem. Novinkou je konstrukce s motorem vzadu, kdy dochází k optimálnímu rovnoměrnému rozložení celkové váhy. Při porovnání s obdobnými výrobky má vozidlo stejnou nebo dokonce nižší pohotovostní hmotnost, ale větší povolené technické zatížení, díky tomu pojme až 75 cestujících. Konstrukce podvozku počítá i s provozem na nekvalitních komunikacích a jeho velkou pevnost a vysokou životnost garantuje značně robustní rám, typický pro Isuzu, " říká Viktor Wiesner ze společnosti Turancar CZ, která je výhradním importérem v České republice, kde zajišťuje i servis.
Výrobce u autobusu délky 9 metrů s velkými koly a pětilitrovým motorem 150 Isuzu 150 kW deklaruje dostatek síly, dobré jízdní vlastnosti a dostatek prostoru pro cestující. Karoserie je navržena pro městský provoz, s nízkou úrovní podlahy v celé první třetině vozu. Vstup je zajištěn druhými dveřmi s dvojnásobnou šířkou, které jsou vybaveny rampou pro najíždění invalidních vozíků. Nástupní hranu dveří lze ještě snížit pomocí pneumatického zařízení. Autobus je určen pro linky s menším počtem cestujících, je svou konstrukcí určený i pro méně kvalitní komunikace. Zároveň dokáže pohodlně přepravit hendikepované včetně vozíčkářů a cestující s dětskými kočárky.
"Turecký výrobce Anadolu Isuzu představuje autobus, který je svými parametry plně srovnatelný s evropským standardem. Novinkou je konstrukce s motorem vzadu, kdy dochází k optimálnímu rovnoměrnému rozložení celkové váhy. Při porovnání s obdobnými výrobky má vozidlo stejnou nebo dokonce nižší pohotovostní hmotnost, ale větší povolené technické zatížení, díky tomu pojme až 75 cestujících. Konstrukce podvozku počítá i s provozem na nekvalitních komunikacích a jeho velkou pevnost a vysokou životnost garantuje značně robustní rám, typický pro Isuzu, " říká Viktor Wiesner ze společnosti Turancar CZ, která je výhradním importérem v České republice, kde zajišťuje i servis.
Výrobce u autobusu délky 9 metrů s velkými koly a pětilitrovým motorem 150 Isuzu 150 kW deklaruje dostatek síly, dobré jízdní vlastnosti a dostatek prostoru pro cestující. Karoserie je navržena pro městský provoz, s nízkou úrovní podlahy v celé první třetině vozu. Vstup je zajištěn druhými dveřmi s dvojnásobnou šířkou, které jsou vybaveny rampou pro najíždění invalidních vozíků. Nástupní hranu dveří lze ještě snížit pomocí pneumatického zařízení. Autobus je určen pro linky s menším počtem cestujících, je svou konstrukcí určený i pro méně kvalitní komunikace. Zároveň dokáže pohodlně přepravit hendikepované včetně vozíčkářů a cestující s dětskými kočárky.
V české premiéře se představí autobus ISUZU CITIMARK na brněnském mezinárodním veletrhu AUTOTEC ve dnech 5. - 10. června 2010 v hale č. V, stánek 14. Vystavený autobus je určený pro předváděcí provoz i po skončení výstavy. Společnost na veletrhu vystaví také ISUZU New Turquoise s motorem Euro 5 EEV, autokar střední třídy nové generace, čtvrtý inovovaný model úspěšné řady autobusů Turquoise s obsaditelností 30 + 2 osoby, které se poprvé na naších silnicích objevily v roce 2005Z TZ TURANCAR CZ, spol. s r.o