© BUSportál
budování Plzně. Místo, které je vzdálené od vlakového nádraží, si prosadila Škodovka.
budování Plzně. Místo, které je vzdálené od vlakového nádraží, si prosadila Škodovka.
Stavbě nádraží ustoupily domy v této lokalitě, stavba samotná probíhala i za pomoci mnoha zaměstnanců mnoha profesí ČSAD Plzeň - kolegové programátoři stavěli a programátorky myly okna. Přestože už zaměstnanci ze Škodovky zdaleka netvoří masivní podíl mezi cestujícími a pro umístění nádraží není podle redakce rozumný důvod, Plzeň nenašla odvahu místo pro nádraží změnit. Přestože se přímo nabízela lokalita bývalého nákladového nádraží s daleko lepší dosažitelností vlakového spojení, máme na tomto místě další obchodní komplex a cestující, kteří využívají vlak i autobus, se trmácejí MHD. Potěšující je alespoň to, že před CAN (Centrální autobusové nádraží) zastavuje mnoho linek MHD a ku pomoci je elektronická informační tabule PMDP. Chvíli se hovořilo alespoň o jakémsi mininádraží pro autobusy v prostoru za výjezdem zpod železničního podjezdu u Hlavního nádraží, kde je nyní "hliněné" parkoviště, ale dlouho jsme na toto téma nic nového nezachytili.
CAN jsme vyfotografovali inspirováni obrovským nádražím ve Zlíně - počet stání v Plzni je oproti Zlínu poloviční. Počet obyvatel ve Zlíně je zase poloviční oproti Plzni. Asi mají na Zlínsku jiné dopravní návyky.
CAN jsme vyfotografovali inspirováni obrovským nádražím ve Zlíně - počet stání v Plzni je oproti Zlínu poloviční. Počet obyvatel ve Zlíně je zase poloviční oproti Plzni. Asi mají na Zlínsku jiné dopravní návyky.
2007: Interiér CAN
Dagmar Braunová
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál