Hess a jeho partneři letos postaví pilotní vozidlo metra a otestují ho nejprve v Evropě, poté pravděpodobně v roce 2022 v Brisbane. Poté bude mít Brisbane možnost zakoupit dalších 59 vozidel, uvedení do provozu se předpokládá koncem roku 2023. Foto Hess
V příštích několika letech dodá Hess 60 lighTram® 25 TOSA do Brisbane, třetího nejlidnatějšího města v Austrálii.
V příštích několika letech dodá Hess 60 lighTram® 25 TOSA do Brisbane, třetího nejlidnatějšího města v Austrálii.
Brisbane investuje v příštích letech do moderního klíčového dopravního systému zahrnujícího 60 kloubových autobusů Hess lighTram25 a rychlonabíjecích stanic na konci linek.
S australskou objednávkou 60 dvoukloubových autobusů typu lighTram25 pro 150 až 170 cestujících a stanicemi rychlého dobíjení od ABB na koncových zastávkách linek může Carrosserie Hess AG v Bellachu ve švýcarském kantonu Solothurn po dlouhém a složitém výběrovém řízení realizovat světově jedinečný projekt.
Městská rada v Brisbane zavádí systém BRT (Bus Rapid Transit) se dvěma linkami Metro 1 a Metro 2. Tyto linky jsou dlouhé 36,2 km (metro 1) a 22,6 km (metro 2). Vozidla budou nabíjena prostřednictvím pantografů systémem TOSA 600 kVA na čtyřech terminálech. Nabíjení bude možné i prostřednictví plug-in CCS 2 v depu.
Hess lighTram je již v provozu v mnoha městech nejen ve Švýcarsku. Díky elektrickému pohonu bez emisí je ideálním způsobem dopravy pro městský provoz. Je výkonný, tichý, úsporný ve spotřebě energie a využívá rekuperovanou brzdnou energii. Díky velkorysému prostoru k sezení a stání a skvělému komfortu je lighTram25 velmi oblíbený u společností veřejné dopravy a cestujících. Díky dvěma poháněným nápravám (motory s permanentními magnety) lze projet i náročné trasy a dvě řízené nápravy zajišťují jedinečnou manévrovatelnost, uvádí výrobce.
S australskou objednávkou 60 dvoukloubových autobusů typu lighTram25 pro 150 až 170 cestujících a stanicemi rychlého dobíjení od ABB na koncových zastávkách linek může Carrosserie Hess AG v Bellachu ve švýcarském kantonu Solothurn po dlouhém a složitém výběrovém řízení realizovat světově jedinečný projekt.
Městská rada v Brisbane zavádí systém BRT (Bus Rapid Transit) se dvěma linkami Metro 1 a Metro 2. Tyto linky jsou dlouhé 36,2 km (metro 1) a 22,6 km (metro 2). Vozidla budou nabíjena prostřednictvím pantografů systémem TOSA 600 kVA na čtyřech terminálech. Nabíjení bude možné i prostřednictví plug-in CCS 2 v depu.
Hess a jeho partneři letos postaví pilotní vozidlo metra a otestují ho nejprve v Evropě, poté pravděpodobně v roce 2022 v Brisbane. Následně bude mít Brisbane možnost zakoupit dalších 59 vozidel, uvedení do provozu se předpokládá koncem roku 2023.
Hess lighTram je již v provozu v mnoha městech nejen ve Švýcarsku. Díky elektrickému pohonu bez emisí je ideálním způsobem dopravy pro městský provoz. Je výkonný, tichý, úsporný ve spotřebě energie a využívá rekuperovanou brzdnou energii. Díky velkorysému prostoru k sezení a stání a skvělému komfortu je lighTram25 velmi oblíbený u společností veřejné dopravy a cestujících. Díky dvěma poháněným nápravám (motory s permanentními magnety) lze projet i náročné trasy a dvě řízené nápravy zajišťují jedinečnou manévrovatelnost, uvádí výrobce.
Moderní design lighTram pro Brisbane ve skutečnosti více připomíná tramvaj než autobus. Foto Hess