
který byl na návštěvě také v pražském Connexu.
který byl na návštěvě také v pražském Connexu.
K autobusu uvádíme:
Volvo 7700 je autobus určený pro městskou hromadnou dopravu. Základní výjimečnou charakteristikou tohoto typu je nerezová karoserie postavená na podvozku B9L. Autobusy jsou vybaveny nejmodernější technologií katalytického čištění výfukových plynů (tzv. SCR), díky čemuž splňují novou zákonnou normu EURO 4. Katalytickým čištěním výfukových plynů dochází ke snížení oxidů dusíku o jednu třetinu a snížení obsahu částic na dvacet procent v porovnání s motory tzv. EURO 3. Samozřejmým standardem nízkopodlažních autobusů je rampa a tzv. příklek (kneeling) pro nástup cestujících s omezenou pohyblivostí nebo kočárku. Tyto autobusy jsou poslední modernizovanou řadou s novými motory D9B260 s upraveným designem zejména přední a zadní části. Přepracovaný chladící systém využívá náporového chlazení, čímž snižuje potřebu odběru výkonu z motoru pro pohon ventilátoru chladiče. Toto řešení v konečném důsledku snižuje spotřebu paliva.
Ivo Novotný, personální ředitel Veolia Transport Česká republika a. s. BUSportálu sdělil: "Cílem společnosti Connex Praha je zajišťovat veřejnou hromadnou dopravu za optimálních provozních podmínek a s maximálním uživatelským komfortem. Z tohoto důvodu jsme v poslední době testovali autobusy např. SOR, MERCEDES - BENZ, VOLVO a TEDOM (včetně plynové verze), abychom mohli porovnat jejich provozní fungování na našich linkách na území Prahy. Výsledky tohoto testování nám pomohou v budoucnu při plánování obnovy vozového parku."
Autobusy Volvo 7700 nalezneme v autoparku města Kroměříže. Viz VOLVO dodalo dva nové nízkopodlažní autobusy kroměřížským technickým službám.
Volvo 7700 je autobus určený pro městskou hromadnou dopravu. Základní výjimečnou charakteristikou tohoto typu je nerezová karoserie postavená na podvozku B9L. Autobusy jsou vybaveny nejmodernější technologií katalytického čištění výfukových plynů (tzv. SCR), díky čemuž splňují novou zákonnou normu EURO 4. Katalytickým čištěním výfukových plynů dochází ke snížení oxidů dusíku o jednu třetinu a snížení obsahu částic na dvacet procent v porovnání s motory tzv. EURO 3. Samozřejmým standardem nízkopodlažních autobusů je rampa a tzv. příklek (kneeling) pro nástup cestujících s omezenou pohyblivostí nebo kočárku. Tyto autobusy jsou poslední modernizovanou řadou s novými motory D9B260 s upraveným designem zejména přední a zadní části. Přepracovaný chladící systém využívá náporového chlazení, čímž snižuje potřebu odběru výkonu z motoru pro pohon ventilátoru chladiče. Toto řešení v konečném důsledku snižuje spotřebu paliva.
Ivo Novotný, personální ředitel Veolia Transport Česká republika a. s. BUSportálu sdělil: "Cílem společnosti Connex Praha je zajišťovat veřejnou hromadnou dopravu za optimálních provozních podmínek a s maximálním uživatelským komfortem. Z tohoto důvodu jsme v poslední době testovali autobusy např. SOR, MERCEDES - BENZ, VOLVO a TEDOM (včetně plynové verze), abychom mohli porovnat jejich provozní fungování na našich linkách na území Prahy. Výsledky tohoto testování nám pomohou v budoucnu při plánování obnovy vozového parku."
Autobusy Volvo 7700 nalezneme v autoparku města Kroměříže. Viz VOLVO dodalo dva nové nízkopodlažní autobusy kroměřížským technickým službám.




