Vedoucí provozu AMSBUS ČSAD SVT Praha řeší často reakce cestujících. Nejzajímavější a odměněná korespondence roku 2006.
Reklama
Vedoucí provozu AMSBUS ČSAD SVT Praha řeší často reakce cestujících. Nejzajímavější a odměněná korespondence roku 2006.
Netradičně začínáme koncem. Cestující převzala od vedení ČSAD SVT Praha upomínkové dárky a požádala o uveřejnění následujícího vyjádření. Paní Žillieth je sice českou občankou, ale má údajně francouzský původ, proto patrně drobné stopy v její velmi dobré češtině a exotická jména. E-mailovou korespondenci jsme nijak neupravovali. Věříme, že paní Žillieth bude na autobusové nádraží Florenc myslet v dobrém, jakkoli situaci, kterou řešila, nezavinila společnost ČSAD SVT Praha s.r.o., se kterou proběhla níže uvedená korespondence.
Ráda bych se se všemi návštěvníky BusPortalu podělila o radost z dárku, který mi byl věnován za nejhodnotnější příspěvek zákazníka firmou ČSAD SVT Florenc za rok 2006. Nemohla jsem si ho bohužel díky své pracovní vytíženosti vyzvednout osobně, ale z vyprávění mé zmocněnkyně mě to velice mrzí, neboť jí byl dárek předán z rukou nejvyššího ředitele celého autobusového nádraží ve velice přátelském prostředí. Ráda bych touto cestou poděkovala paní Kristlové z SVT a v neposlední řadě také paní chefredaktorce Braunové.
Žillieth Kazdová

Nejzajímavější korespondence ČSAD SVT Praha s cestující v roce 2006:
Vážená pracovnice v kukani,
v pátek 8.12.2006, jste nazvala moji dceru Hnussii, která se Vás slušně zeptala, kdy jede autobus do MB "teletem". Ráda bych Vás upozornila na to, že takovéto zacházení s mým dítětem v žádném případě nehodlám tolerovat a vyvodím z toho patřičné důsledky. A posléze se budu informovat o vyřešení celé situace. Samozřejmostí je, že budu požadovat omluvu. Teletem můžete nazývat maximálně tak sebe, neboť jste skončila v kukani na Florenci.

S pozdravem Žillieth. K.
Dobrý den,
z Vašeho emailu není jasné, na jakém okénku k Vámi popisovaném incidentu došlo ani přibližná hodina, kdy k němu došlo. Pokud chcete, abychom se Vaším podnětem dále zabývali, doplňte prosím tyto údaje a nebo nejlépe opište celý dolní (služební) řádek Vámi (nebo Vaší dcerou) zakoupené jízdenky a zašlete mi to na moji adresu. Z toho bude jasné, na kterou pokladní si vlastně stěžujete. Na Florenci totiž funguje mnoho okének provozovaných různými společnostmi.

Mgr. Dan Vyhnalík, vedoucí provozu ČSAD SVT Praha s.r.o.
Vážený pane magistře Zahnalíku,
podle slov mé rozrušené dcery šlo o kukaň, hned vedle kukani pro rezervaci jízdenek do Sofije a Skopje, pokud byste vcházel předním vchodem, jednalo by se o druhou kukaň nalevo, pokud byste šel zadním vchodem, jednalo by se o předposlední kotec napravo.

Žillieth. K.
Dobrý den podruhé,
mé jméno je Vyhnalík a ne Zahnalík. Vámi popisovaná "kukaň" je provozována firmou Katev. Stížnost na jejich obsluhu prosím vznášejte u této firmy na info@katevtravel.cz.

Mgr. Dan Vyhnalík, vedoucí provozu ČSAD SVT Praha s.r.o.
Važený pane Vyhnalíku,
omlouvám se za zkomolení Vašeho jména, ale bylo to způsobené mou rozrušeností. Pan Katev, pokud mi je dobře známo, provozuje transport pouze dálkové cesty mimo naší republiku, a má dcera Hnussie, se neinformovala na místě odjezdů autobusů do Skopje ani přes Sofii. Naopak, pracovník této přepážky jí odkázal na přepážku hned vedla, kde se Hnussie slušně ptala kdy jí jede vlak do Pardubic. Ráda bych Vám poskytla informace opsané z její jízdenky, ale nemohu, protože jí žádná nebyla vystavena a ještě byla nazvaná teletem. Jak již jsem avizovala, pokud nebude situace v nejbližší době vyrešena a mé dceři Hnussii se pracovnice přepážky neomluví, postoupím celou situaci odpovědným místu, jsem ochotna celou situaci řešit i s Vaším nejvyšším ředitelem celého autobusového nádraží panem F.Lorencem. Hnussii se mi těd sveřila s popisem té paní za přepážkou, prý byla trošku kurpulentnější postavy, měla brýle a na uších měla suchátka (asi poslocuhala hudbu) a prý se tak divně kévala.

Doufám že brzy dovedeme celou situaci zdárnému konci

Žillieth. K.
Dobrý den,
na Vámi popisované straně vestibulu autobusového nádraží (východní strana) je celkem sedm okének, které nazýváte kukaněmi. Ve směru z ulice směrem k odjezdovým stáním nádraží (od severu k jihu) tato okénka provozují následující firmy :
(označení okénka 5a) Concord
(označení okénka 6 ) Katev
(označení okénka 6a) Capital Express
(označení okénka 7 ) Capital Express
(označení okénka 8 ) Informace ÚAN
(označení okénka 8 ) Informace ÚAN
(označení okénka 8 ) Informace ÚAN
Za provoz těchto okének zodpovídají výše uvedené firmy, které nepodléhají žádnému řediteli žádného nádraží, ani kdyby se jmenoval F.Lorenc. Pokud se Vám nepodaří dohodnout se přímo s pracovníky těchto firem, nezbude Vám než se obrátit na nezávislý soud.
V původním emailu jste uváděla, že Vaše dcera požadovala informaci o autobusu do MB, nyní zase píšete o vlaku do Pardubic. Ať již byla skutečnost jakákoliv, dovoluji si Vás požádat, aby jste více neplýtvala svým ani mým časem a již nám nic o této záležitosti nepsala. Naše firma totiž za provoz těchto okének není nijak zodpovědná.

Mgr. Dan Vyhnalík, vedoucí provozu ČSAD SVT Praha s.r.o.