Velmi pozitivní zkušenost má s touto službou i společnost Bohemia Euroexpress International (BEI), která v České republice provozuje linky Eurolines.
Velmi pozitivní zkušenost má s touto službou i společnost Bohemia Euroexpress International (BEI), která v České republice provozuje linky Eurolines.
Rozšiřuje se také segment produktů i služeb, které si lidé on-line objednávají. „Pokud srovnáváme období leden - říjen roku 2005 a 2006, tak meziroční nárůst v nákupu jízdenek on-line je 56 %, při porovnání stejného období předchozích let, tedy 2004 a roku 2005, se prodej přes internet zvýšil dokonce o 400%,“ uvádí marketingová managerka BEI Pavlína Talacko.
Boom zažívají také elektronické jízdenky, tzv. e-tickety, kdy si cestující po zaplacení svůj lístek jednoduše vytiskne. Tím zákazníkovi odpadá návštěva prodejních kanceláří a s vytisknutou jízdenkou může přijít rovnou k autobusu.
Společnost BEI má s on-line prodejem i užíváním e-ticketu tříleté zkušenosti. Vlna zájmu o nákup přes internet se mimo jiné odrazila i v prodeji jízdenek na první vnitrostátní lince Praha – Brno, která byla zavedena v dubnu tohoto roku. Na tuto linku je možné zakoupit e-ticket i 2 hodiny před odjezdem autobusu.
V souvislosti se zavedením internetového nákupu jízdenek a vydávání e-ticketů společnost Bohemia Euroexpress International zastává vedoucí příčku mezi ostatními autobusovými dopravci. Jako první totiž začala využívat vlastní systém pro objednávání a zpracování žádostí. „Pro klienty poskytujeme tři možnosti platby při on-line nákupu jízdenek, a to bankovním převodem, platební kartou nebo na dobírku. Způsob doručení si lidé také mohou vybrat, volí si ze tři variant, a to zaslání poštou, osobní převzetí jízdenek v Eurolines kanceláři na ÚAN Florenc nebo formou e-ticketu,“ upřesňuje marketingová managerka BEI.
Cestující si prostřednictvím internetu z celkové nabídky přes 100 zahraničních destinací nejčastěji nakupují jízdenky do Londýna, Bruselu, Amsterdamu, Kodaně a Berlína.
Boom zažívají také elektronické jízdenky, tzv. e-tickety, kdy si cestující po zaplacení svůj lístek jednoduše vytiskne. Tím zákazníkovi odpadá návštěva prodejních kanceláří a s vytisknutou jízdenkou může přijít rovnou k autobusu.
Společnost BEI má s on-line prodejem i užíváním e-ticketu tříleté zkušenosti. Vlna zájmu o nákup přes internet se mimo jiné odrazila i v prodeji jízdenek na první vnitrostátní lince Praha – Brno, která byla zavedena v dubnu tohoto roku. Na tuto linku je možné zakoupit e-ticket i 2 hodiny před odjezdem autobusu.
V souvislosti se zavedením internetového nákupu jízdenek a vydávání e-ticketů společnost Bohemia Euroexpress International zastává vedoucí příčku mezi ostatními autobusovými dopravci. Jako první totiž začala využívat vlastní systém pro objednávání a zpracování žádostí. „Pro klienty poskytujeme tři možnosti platby při on-line nákupu jízdenek, a to bankovním převodem, platební kartou nebo na dobírku. Způsob doručení si lidé také mohou vybrat, volí si ze tři variant, a to zaslání poštou, osobní převzetí jízdenek v Eurolines kanceláři na ÚAN Florenc nebo formou e-ticketu,“ upřesňuje marketingová managerka BEI.
Cestující si prostřednictvím internetu z celkové nabídky přes 100 zahraničních destinací nejčastěji nakupují jízdenky do Londýna, Bruselu, Amsterdamu, Kodaně a Berlína.
Objednávání a nákup jízdenek, jízdní řády Eurolines na www.jizdenkydoevropy.cz