
Obchodní ředitel společnosti MAN užitková vozidla Česká republika spol. s r.o. Tomáš Bretfeld na konci dubna slavnostně předal první čtyři pojízdné dílny významné zákaznické společnosti ČD Cargo, a.s.
Obchodní ředitel společnosti MAN užitková vozidla Česká republika spol. s r.o. Tomáš Bretfeld na konci dubna slavnostně předal první čtyři pojízdné dílny významné zákaznické společnosti ČD Cargo, a.s.
Na podvozcích modelové řady TGL a TGM jsou osazeny nástavby pojízdných dílen Montex vybavených pro zajištění údržbových prací vozového parku zákazníka. Tři vozidla jsou postavena na podvozcích MAN TGL 8.180 4x2 BB, dvě s jednoduchou a jedno s dvojitou kabinou. Čtvrté vozidlo využívá podvozek MAN TGM 13.240 4x4 BL, Zajímavostí je pohon kol obou náprav a vzduchové odpružení zadní nápravy.
Všechna vozidla jsou vybavena motory MAN, čtyřválcovými D0834 LFL 54 - 132 kW/154 k, 700 Nm a šestiválcovým D0836 LFL 53 – 176 kW/240 k, 900 Nm, v emisní specifikaci Euro 4 s technologií recilkulace výfukových plynů EGR. Vozidla modelové řady TGL jsou vybavena šesti stupňovými manuálně řazenými převodovkami ZF, zatímco plněpohonné TGM má osazenu devíti stupňovou opět manuálně řazenou převodovou skříň Eaton.
Nástavba Montex – Cargo van (pojízdná dílna) je pro všechna vozidla stejného provedení. S bočními dveřmi po obou stranách a křídlovými dveřmi na zadní straně doplněnými hydraulickou zdvihací plošinou BÄR BC 1 000 P2L. Zajímavostí je oddělený přepravní box pro autogenní soupravu s manuálně ovládaným zdvíhacím a spouštěcím zařízením situovaný na levé straně nástavby.
Pojízdné dílny jsou vybaveny nezávislým naftovým topením, pracovním stolem, několika zásuvkovými skříňkami, elektrocentrálou a základními zámečnickými stroji – dvoukotoučovou bruskou a sloupovou stolní vrtačkou.
Vozidla, která budou sloužit především jako mobilní servisní a dílenské zázemí, převzal za společnost ČD Cargo, a. s. člen představenstva a výkonný ředitel Jaroslav Richter.
Všechna vozidla jsou vybavena motory MAN, čtyřválcovými D0834 LFL 54 - 132 kW/154 k, 700 Nm a šestiválcovým D0836 LFL 53 – 176 kW/240 k, 900 Nm, v emisní specifikaci Euro 4 s technologií recilkulace výfukových plynů EGR. Vozidla modelové řady TGL jsou vybavena šesti stupňovými manuálně řazenými převodovkami ZF, zatímco plněpohonné TGM má osazenu devíti stupňovou opět manuálně řazenou převodovou skříň Eaton.
Nástavba Montex – Cargo van (pojízdná dílna) je pro všechna vozidla stejného provedení. S bočními dveřmi po obou stranách a křídlovými dveřmi na zadní straně doplněnými hydraulickou zdvihací plošinou BÄR BC 1 000 P2L. Zajímavostí je oddělený přepravní box pro autogenní soupravu s manuálně ovládaným zdvíhacím a spouštěcím zařízením situovaný na levé straně nástavby.
Pojízdné dílny jsou vybaveny nezávislým naftovým topením, pracovním stolem, několika zásuvkovými skříňkami, elektrocentrálou a základními zámečnickými stroji – dvoukotoučovou bruskou a sloupovou stolní vrtačkou.
Vozidla, která budou sloužit především jako mobilní servisní a dílenské zázemí, převzal za společnost ČD Cargo, a. s. člen představenstva a výkonný ředitel Jaroslav Richter.
ČD Cargo, a. s. je nejmladší dceřinou společností Českých drah, a. s. zajišťující přepravu průmyslových a zemědělských komodit, surovin, paliva a pohonných hmot, zboží, kontejnerů a nadměrných nákladů. Denně přepravuje po železniční síti cca 25 tis. vozů ložených nejrůznějším zbožím.TZ MAN ČR

