Z tiskové konference společnosti Asiana na Holiday Worldu 2007.
Z TK: vedení společnosti Asiana, s mikrofonem ředitel Alexej Litvin.

Společnost ASIANA, provozovatel portálu LETUSKA.CZ, představila tzv. automatický ticketing pro nákup letenek prostřednictvím internetu.
Společnost ASIANA, provozovatel portálu LETUSKA.CZ, představila tzv. automatický ticketing pro nákup letenek prostřednictvím internetu.
Praha 16. února 2007 - Dále společnost představila nový systém pro rezervaci autobusových jízdenek DORES.

Automatický ticketing vynechává lidského operátora. Klient si svůj let si na portálu LETUSKA.CZ najde, zarezervuje a uhradí jej kreditní kartou, na závěr obdrží kód rezervace a zároveň elektronickou letenku na e-mail. Automatický ticketing je na LETUSKA.CZ dostupný odkudkoli a 24 hodin denně. „Při nástupu k odbavení na letišti vám postačí doklad totožnosti, případně kód rezervace" sděluje Josef Trejbal, obchodní ředitel společnosti ASIANA. Podle informací ořímo na TK je tento systém zatím určen pro lety ČSA, další dopravci budou zařazováni. Obdobou by měl být v oblasti autobusové dopravy i systém DORES. Ten Asiana využije zejména pro svou vlastní autobusovou linku Praha - Karlovy Vary.
(Pozn. BUSportálu: Vstup jiných autobusových dopravců do systému Asiany je sice možný, ale podle názoru BUSportálu velmi citlivý. Pro dopravce je vždy přijatelnější předprodejní systém, který provozuje buď on sám nebo organizace, která sama dopravcem není.)

Z tiskové konference společnosti Asiana na Holiday Worldu 2007.
Neoplan Starliner II. společnosti Asiana.
Z tiskové konference společnosti Asiana na Holiday Worldu 2007.
Z tiskové konference společnosti Asiana na Holiday Worldu 2007.