Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
TK 12.1.2007: Régine Debernis (Public Relations, Prospective, Design) Iveco France a Daniel Patka, nový generální ředitel Iveco Czech Republic.

Záběry a informace z konference a fotokaleidoskop novodobé historie Karosy - od 1.1. už Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Záběry a informace z konference a fotokaleidoskop novodobé historie Karosy - od 1.1. už Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Karosa Vysoké Mýto má za sebou rekordní rok s cca 2400 vyrobenými = prodanými autobusy, Iveco Czech Republic věří v překročení dvoutisícové hranice v roce 2007, kdy se již nebude opakovat masivní předzásobení vozidly EURO 3. Hlavními produkty společnosti jsou linkové autobusy Arway a Crossway a Recréo zejména pro francouzské školáky. Nízkopodlažní Citelisy jsou kompletovány ze sad dodaných z Annonay a dovybaveny podle zadání dopravců (máme slíben podrobnější materiál).

Za zásadní body v současném vývoji ICR považuje:

  • Přechod z řady 9.. včetně Ares a Axer na Arway, Crossway (a chystaný LE bus)
  • Změna názvu Karosa na Iveco Czech Republic s obchodní značkou Irisbus
  • Nový generální ředitel- vedoucí konstrukce Daniel Patka nahrazuje Rudolfa Černého
Viz také Karosář Plus IV/2006: Úvodní slovo Rudolfa Černého do roku 2007

Otázky a odpovědi při TK:

Jaké reakce máte na opuštění značky Karosa ?
ICR: Reakce na změnu názvu vnímáme jako pozitivní, zákazníci v tom nevidí žádný problém. Převládající byla i kladná reakce zaměstnanců.
BP: Najdeme alespoň symbolickou stopu značky Karosa na autobusech z Vysokého Mýta ?
ICR:Značku nahradil Irisbus a logo delfína.
Budete nadále používat značku Karosa ? Nehodláte ji prodat a jaká je její hodnota ?
Značku Karosa samozřejmě chápeme jako součást historie, ke které se hlásíme. Nadále bude funkční u náhradních dílů a servisů. Značky se nehodláme zbavovat ani v budoucnu, její cenu jsme neodhadovali.
BP: Kdy představíte předpokládaný autobus pro městský a příměstský provoz LE ?
Vozidlo bude oficiálně představeno koncem 1.pololetí 2007 jak zahraniční, tak tuzemské veřejnosti.
Jak řešíte zaměstnanost, konkrétně podíl agenturních zaměstnanců ?
V roce 2006 tvořili agenturní zaměstnanci 25 % z výrobních kapacit. Asi polovině z cca 600 těchto zaměstnanců bylo nabídnuto stálé zaměstnání.
Projevuje se podpora CNG v nárůstu poptávky ?
Prodali jsme 8 12 m a 2 18 m CNG Citelisů v roce 2006, což i při tak nízkém počtu je výrazný nárůst.

Co ještě zaznělo:

- Nadnárodní charakter společnosti dává příležitosti zaměstnancům k zahraničním stážím.

- Jednacím jazykem Iveco Irisbus je angličtina, běžná je italština a francouzština.

- Drobným akcionářům je pravidelně nabízen odkup akcií.

- Konkurent je pro nás každý, kdo vyrobí alespoň jeden autobus.

- Je možné, že firemní časopis převezme v nějaké formě slovo "Karosář" , je to klíčová profese každého autobusového výrobce

- jako nejspecifičtěji vybavené autobusy vnímá Daniel Patka vozidla pro poutníky do Mekky mj. i s fontánkami.
Kromě zaznamenaných a výše uvedených informací máme k dispozici mnoho dalších podkladů, ke kterým se ještě vrátíme.

Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Dlouholetý ředitel Karosy Rudolf Černý (uprostřed) na letošním AUTOTECU.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
TK 12.1.2007: Régine Debernis (Public Relations, Prospective, Design) Iveco France a Daniel Patka, nový generální ředitel Iveco Czech Republic, Petr Rusek, obchodní ředitel Iveco Czech Republic a Alena Kozáková, ředitelka pro lidské zdroje Iveco Czech Republic.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
TK 12.1.2007
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Současná produkce Iveco Czech Republic. Irisbus Crossway. Foto Comett Tábor.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Současná produkce Iveco Czech Republic. Irisbus Arway u dealera TEZAS.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Současná produkce Iveco Czech Republic. Irisbus Arway - foto z výroby Irisbus.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Současná produkce Iveco Czech Republic. Irisbus Recréo. Foto Irisbus.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Současná produkce Iveco Czech Republic. Komponenty plně nízkopodlažního Citelisu se kompletují ve Vysokém Mýtě a vybavují podle přání zákazníka. Varianta trolejbus Škoda Tr 25 Irisbus. Citelis je dodáván i jako CNG a diesel až EEV.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Evadys H a HD - z vysokomýtské konstrukce - Evadys H by se mohl v budoucnu vyrábět i zde.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Pohled do minulosti: Loučení se značkou.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Poslední "devítky".
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
"Sedmička" má zvláštní sympatie redakce - po zkouškách v autoškole.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Poslední "coach" vyrobený ve Vysokém Mýtě - Karosa HD 12, dopravci velmi oceňovaný autokar ....
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
... spolu se "Sodomkou" v minimuzeu Iveco Czech Republic.
Z první tiskové konference společnosti Iveco Czech Republic Vysoké Mýto.
Dlouho očekávaný seminízkopodlažní autobus (LE) pro městský a příměstský provoz - koncem jara se dočkáme.