![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02630.jpg)
© BUSportál
a autobusové depo a také jsou zde dílny, ve kterých PMDP vlastními silami renovuje a opravuje vozový park včetně tramvají.
a autobusové depo a také jsou zde dílny, ve kterých PMDP vlastními silami renovuje a opravuje vozový park včetně tramvají.
Rozsáhlý areál PMDP zahrnující i bývalé hřiště pamatuje první plzeňské tramvaje. Ty současné tramvaje se sem už bohužel nedostávají "po svých", ale na speciálním podvalníku, protože sem už nevedou koleje. Původní tramvajová vozovna v horní části je využita jako servis s montážními jámami. Záměry na umístění vozovny v budoucnu se průběžně mění, mnohaletá jistota toho, že vozovna bude jednou, ať už kamkoli, přestěhována, samozřejmě svazuje možnost investic. To však zase umožňuje zachování nezaměnitelného genia loci některých zdejších míst. Zajímavý je prkenný šikmý strop haly tramvajové vozovny i velká hala i s původním nápisem a.s. Škoda v portálu. Možná, až se místa zmocní developeři v rámci jakéhosi veleúspěšného projektu, který už byl pro tuto lokalitu před časem vymyšlen (snad zahrnuje i ty nejcennější objekty), se zde potkáme v nějakém "shopu". Určitě to nebude už ono.
Trolejbusy v Plzni začaly jezdit za války v roce 1941, v roce 2011 by tedy mohly dostat k jubileu nějaký dárek.
Mnoho zajímavého k lokalitě dílen v Cukrovarské ulici najdete na www.plzensketramvaje.cz i na www.trolejbusyplzen.estranky.cz
Trolejbusy v Plzni začaly jezdit za války v roce 1941, v roce 2011 by tedy mohly dostat k jubileu nějaký dárek.
Na návštěvě v Plzeňských městských dopravních podnicích - dispečinky ...
Mnoho zajímavého k lokalitě dílen v Cukrovarské ulici najdete na www.plzensketramvaje.cz i na www.trolejbusyplzen.estranky.cz
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02620.jpg)
Vjezd na "hřiště".© BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02621.jpg)
Spolu s trolejbusy zde parkují z prostorových důvodů i kloubové autobusy © BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02622.jpg)
PMDP jsou i polygonem pro Škodu Electric, modrožlutý trolejbus pro Sofii při testovací jízdě projíždí vozovnou © BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02624.jpg)
© BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02625.jpg)
Parkování standardních i 15 m autobusů je velmi těsné © BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02627a.jpg)
Závan starých časů © BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02627b.jpg)
Těžká údržba elektrických vozidel © BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02629.jpg)
Hala je prostorově maximálně využita © BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02631.jpg)
© BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02635.jpg)
Původní tramvajová vozovna © BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02635a.jpg)
© BUSportál
![Vracíme se do PMDP. Areál v Cukrovarské ulici slouží jako trolejbusové](https://www.busportal.cz/images/stories/2010/8223_aDSC02636.jpg)
Děkujeme za návštěvu © BUSportál