Podruhé se dopravní podniky připojí k podpoře projektu Movember a v ulicích budou po celý listopad opět k vidění kníry na čelech autobusů, trolejbusů nebo tramvají.
Podruhé se dopravní podniky připojí k podpoře projektu Movember a v ulicích budou po celý listopad opět k vidění kníry na čelech autobusů, trolejbusů nebo tramvají.
„Dopravní prostředky jsou denně na očích široké veřejnosti a věříme, že vozy s knírem tak vzbudí žádoucí pozornost cestujících i dalších lidí v ulicích měst. Jsme velmi rádi, že můžeme být součástí tohoto projektu a v rámci našich možností pomoci dobré věci,“ říká Tomáš Pelikán, předseda SDP ČR a místopředseda představenstva Dopravního podniku města Pardubic, a. s.
Spolupráce organizátorů Movemberu s dopravními podniky odstartovala v loňském roce a měla velmi dobré ohlasy. Zapojená města k podpoře projektu přistupují individuálně a využívají své běžné komunikační kanály. Kromě knírů na vozech budou v jednotlivých městech k vidění i další grafické materiály, a to nejen ve vozidlech a v jejich interiérech, ale také například na sociálních sítích, webových stránkách či zákaznických centrech.
„Spolupráci napříč republikou zastřešilo opět Sdružení dopravních podniků ČR a určitě se nejedná o první ani poslední podobnou akci,“ vysvětluje Tomáš Pelikán a dodává: „Kromě veřejnosti jsme vyzvali i naše zaměstnance, aby si nechali narůst typický listopadový knír a podpořili tak tento projekt.“
V letošním roce se do akce zapojilo 11 dopravních podniků a kníry nebo jiné informační materiály budou k vidění na vozech v Brně, Hradci Králové, Karlových Varech, Liberci, Plzni, Olomouci, Opavě, Ostravě, Pardubicích, Praze a Ústí nad Labem. Rozsah kampaně je závislý na možnostech každého dopravního podniku.
Více informací naleznete zde
Spolupráce organizátorů Movemberu s dopravními podniky odstartovala v loňském roce a měla velmi dobré ohlasy. Zapojená města k podpoře projektu přistupují individuálně a využívají své běžné komunikační kanály. Kromě knírů na vozech budou v jednotlivých městech k vidění i další grafické materiály, a to nejen ve vozidlech a v jejich interiérech, ale také například na sociálních sítích, webových stránkách či zákaznických centrech.
„Spolupráci napříč republikou zastřešilo opět Sdružení dopravních podniků ČR a určitě se nejedná o první ani poslední podobnou akci,“ vysvětluje Tomáš Pelikán a dodává: „Kromě veřejnosti jsme vyzvali i naše zaměstnance, aby si nechali narůst typický listopadový knír a podpořili tak tento projekt.“
V letošním roce se do akce zapojilo 11 dopravních podniků a kníry nebo jiné informační materiály budou k vidění na vozech v Brně, Hradci Králové, Karlových Varech, Liberci, Plzni, Olomouci, Opavě, Ostravě, Pardubicích, Praze a Ústí nad Labem. Rozsah kampaně je závislý na možnostech každého dopravního podniku.
Charitativní celosvětovou kampaň Movember zastřešuje v České republice nadační fond Muži proti rakovině, který podporuje výzkumné projekty a rozvoj léčby urologických nádorů, šíří osvětu v této oblasti a pomáhá získat finanční zdroje na nákupy přístrojového vybavení pro léčbu onkologických pacientů.