Iveco zvolilo kolibříka jako symbol nízkoemisní CNG technologie.
Během posledních 12 let Iveco vyrobilo přes 9.000 kusů autobusů, nákladních vozů,
dodávek a motorů poháněných na CNG. Strategie Iveco v oblasti paliv.
Během posledních 12 let Iveco vyrobilo přes 9.000 kusů autobusů, nákladních vozů,
dodávek a motorů poháněných na CNG. Strategie Iveco v oblasti paliv.
Nejmodernější čerpací stanice na stlačený zemní plyn (CNG) v ČR předána v Táboře.
Z prezentace IVECO 29.3.2007 v areálu společnosti Comett Plus v Táboře před otevřením plnicí stanice, vybíráme:650 nákladních vozů na CNG Iveco a autobusů Iveco Irisbus v MADRIDU, 800 autobusů v ŘÍMĚ, 400 autobusů v ATÉNÁCH, nákladní auta a autobusy v PAŘÍŽI a mnoha dalších městech: ALEXANDRIE, ANNECY, ASCHAFFENBURG, AUSBURG, BARCELONA, BERLÍN, BESANÇON, BOGOTA, BOLONA, BOLZANO, BORDEAUX, BRESCIA, BRUSEL, CAMERINO, CATANIE, CHAMBERY, COLMAR, DUNKERQUE, FIRENZE, FRANKFURT, GRENOBLE, HAMBURK, LE MANS, LILLE, LONDÝN, MALAGA, MARNE, MILÁN, MONTPELLIER, NEAPOL, NICE, PADOVA, PALERMO, PERUGIA, POITIERS, RAVENNA, SALAMANCA, SENIGALLIA, SOUL, SIENA, ŠTRASBURK, TAIPEI, TARANTO, TEHERÁN, TURÍN, TRENTINO, UDINE, VALENCIE, VITORIA, VARŠAVA, CURYCH a dalších přibližně 20 městech.IVECO v současnosti představuje celou řadu nově navržených motorů na CNG, která nahrazuje druhou generaci motoru na CNG. Tato nová řada, vždy s exkluzivním systémem spalování stoichiometrické směsi IVECO, obsahuje tři motory, všechny přeplňované s mezichladičem stlačeného vzduchu. Nová řada těží z rozsáhlých zkušeností nashromáždených během používání první generace motoru na CNG IVECO, která se vyráběla pres 10 let.
Strategie Iveco v oblasti paliv
Dieselový motor bude nadále hrát hlavní roli v dopravě i v mnoha nadcházejících letech, protože jde o typ motoru, který nabízí nejlepší celkovou energetickou účinnost. Motor se bude se nadále neustále vyvíjet v oblastech snížení hlučnosti a emisí a bude si nadále zlepšovat svoji tradiční provozní spolehlivost a ekonomičnost. Iveco jako globální výrobce bude pokračovat ve vývoji všech nových palivových technologií a pohonných systémů, a to dieselového paliva minerálního, bio nebo syntetického původu, zemního plynu fosilního nebo bio původu, směsi CNG a vodíku, hybridů a palivových článků.Irisbus Iveco Citelis 18 m CNG - zatím jediný autobus CNG společnosti Comett Plus Tábor ve "své" plnicí stanici.
Komunální vůz Iveco Stralis CNG.