
© BUSportál
v rámci tradiční tiskové konference na CAN v Plzni. Úvodní záběry, odkaz na záběry z rekonstrukce.
v rámci tradiční tiskové konference na CAN v Plzni. Úvodní záběry, odkaz na záběry z rekonstrukce.
Prohlédněte si první fotografie soupravy Škoda 706 RTO s vlekem Karosa D4. Tato sestava působí sice designově trochu nepatřičně liniemi i barevností, ale vzhledem k roku výroby vleku (1951) a faktu, že autobusy RTO se ve velkém vyráběly od šedesátých let, je tato kombinace zcela reálná. Stylově vytříbenou soupravou je samozřejmě kombinace s autobusem Škoda 706 RO, který by dopravce také rád v budoucnu ze získaných torz renovoval. Viz existující renovované vozy:
Škoda 706 RO Ladislava Tetery z Kroměříže se představila
Lešany 2009: Premiéra kompletního autobusu Škoda 706 RO - 'kabiňák' ČSAP Nymburk
Další informace a fotografie o víkendu. V samostatném materiálu pak přineseme zajímavosti z tiskové konference dopravce, která proběhla částečně i v rámci přivítání rekonstruovaného veterána v jeho útulném interiéru, dovybavenému operativně stolky.
Vlek rekonstruovala kralovická provozovna ČSAD Invest, a.s. divize BONAVIA servis.
Škoda 706 RO Ladislava Tetery z Kroměříže se představila
Lešany 2009: Premiéra kompletního autobusu Škoda 706 RO - 'kabiňák' ČSAP Nymburk
Další informace a fotografie o víkendu. V samostatném materiálu pak přineseme zajímavosti z tiskové konference dopravce, která proběhla částečně i v rámci přivítání rekonstruovaného veterána v jeho útulném interiéru, dovybavenému operativně stolky.
Vlek rekonstruovala kralovická provozovna ČSAD Invest, a.s. divize BONAVIA servis.
2009: Vlek D 4 z Vysokého Mýta se vrací. Zachytili jsme postup prací na rekonstrukci
Poklady z archivu Karosy: Vlečný vůz Sodomka (Karosa) D4

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál