
Urbino nebo eCitaro v Miláně? Foto Autobusweb
250 elektrických autobusů pro ATM Milán: výzva mezi Mercedes a Solaris. eCitaro versus Urbino.
250 elektrických autobusů pro ATM Milán: výzva mezi Mercedes a Solaris. eCitaro versus Urbino.
Iveco, resp. Heuliez, nabídku nepředložil. Tendr dopravní společnosti ATM na nákup 250 12 metrových elektrických autobusů je jedním z největších na ebusy v Evropě. Zprávu zveřejnil italský Autobusweb.
Městská dopravní společnost ATM od roku 2019 nekoupí žádný autobus pouze s dieselovým motorem. Do roku 2030 chce mít flotilu hybridních a elektrických autobusů a parciálních trolejbusů. Budou modernizována i všechna depa ATM.
V současné době už je v provozu v Miláně 25 elektrických autobusů Solaris Urbino (výběrové řízení vyhrál Solaris v červnu 2017 před Irizar). Solaris nedávno získal také smlouvu na dodání 80 trolejbusů IMC.
Překvapením je neúčast Iveco, které do Milána od roku 2017 dodává kloubové hybridní autobusy.
Městská dopravní společnost ATM od roku 2019 nekoupí žádný autobus pouze s dieselovým motorem. Do roku 2030 chce mít flotilu hybridních a elektrických autobusů a parciálních trolejbusů. Budou modernizována i všechna depa ATM.
V současné době už je v provozu v Miláně 25 elektrických autobusů Solaris Urbino (výběrové řízení vyhrál Solaris v červnu 2017 před Irizar). Solaris nedávno získal také smlouvu na dodání 80 trolejbusů IMC.
Překvapením je neúčast Iveco, které do Milána od roku 2017 dodává kloubové hybridní autobusy.