Původní podobu získá Karosa B 931 ev. č. 442 Plzeňských městských dopravních podniků ve ZLINERu. Poslední zástupce středněpodlažních Karos byl z provozních vozidel vyřazen na konci roku 2019.
Původní podobu získá Karosa B 931 ev. č. 442 Plzeňských městských dopravních podniků ve ZLINERu. Poslední zástupce středněpodlažních Karos byl z provozních vozidel vyřazen na konci roku 2019.
Vůz Karosa B 931 ev. č. 442 v Plzni sloužil od roku 1996, jednalo se o poslední dodaný vůz typu B 931 tehdejším Dopravním podnikům města Plzně. Kapacita autobusu je 32 míst k sezení a doporučených 23 míst ke stání. Celkem bylo provozováno 10 vozů Karosa nové řady 900 z vysokomýtské Karosy. Většina autobusů typu B 931 v Plzni dojezdila v závěru roku 2014 a na jaře 2015, toto období tak lze považovat za konec bezbariérových autobusů v Plzni. Vůz ev. č. 442 byl uchován jako historické vozidlo PMDP a i po roce 2015 se objevoval na vybraných linkách. V letech 2018 a 2019 zůstal prakticky odstaven a do provozu zasáhl jen velmi výjimečně.
Naposledy na běžné lince byl autobus nasazen v pátek 30.8.2019 a uzavřel provozní kapitolu bariérových autobusů v Plzni. Ještě před vyřazením 31. srpna se symbolicky několikrát rozloučil s fanoušky dopravy.
Po odstavení z běžného provozu zůstala Karosa č. 442 v PMDP jako historické vozidlo a čekala na svou renovaci. Z Plzně do Zlína odjela na začátku února, spolu se svou kolegyní Karosou č. 439, která poslouží na náhradní díly. Zpět do Plzně by se měla vrátit v plné kráse do konce roku. Ve ZLINERu už pro PMDP renovovali Karosu ŠM 11, trolejbus Škoda 14Tr nebo autobus Škoda 21Ab. Karosa č 442 se do Zlína vrací již podruhé, v roce 2007 jednou modernizací vůz prošel.