Unikátní technologie automatického dobíjení přes vedení 600 V nadzemních stanic metra.
Unikátní technologie automatického dobíjení přes vedení 600 V nadzemních stanic metra.
Jak BUSportálu avizoval Karl Prochazka, Wiener Zeitung zveřejnil zajímavý materiál o nové technologii v MHD u dopravce Wiener Linien ve Vídni.
Viz Demnächst starten im Netz der Wiener Linien die ersten regulären Elektrobusse: E-Busse mit OberleitungPokud jsme dobře porozuměli, dobíjení z vrchního vedení by mělo probíhat v zastávkách z elektrického vedení 600 voltů u nadzemních stanic metra. První linky s touto technologií budou na podzim linka 2A (Schwarzenbergplatz-Neubaugasse) a linka 3A (Schottenring-Stephansplatz). Jedná se zatím o 12 autobusů italského výrobce Rampini. Výhodou dobíjení baterií z vrchního vedení je jeho automatičnost. Pokud se dobíjí v dobíjecí stanici, je třeba připojení a spuštění.
Redakce BUSportálu je potěšena, že letošní apríl na BUSportálu vlastně až tak aprílem nebyl.

EU podpoří výstavbu dobíjecích stanic pro nákladní vozidla
Do Ústeckého kraje zamíří nové moderní vlaky
Nová VDL Bus Group uvádí na Busworld model VDL Futura 3


