V pondělí 6. července byly karoserie budoucích vozů ev. č. 3001 a 3003 vyfoceny v Plzni na Bručné při čekání v areálu dopravce zajišťujícího převozy karoserií i hotových trolejbusů. Foto Plzeňské trolejbusy
První karosérie pro Solaris Trollina pro norský Bergen jsou v Plzni. Pro jedinou a nově rozšiřovanou trolejbusovou trať v Norsku dodá Solaris deset bateriových trolejbusů.
První karosérie pro Solaris Trollina pro norský Bergen jsou v Plzni. Pro jedinou a nově rozšiřovanou trolejbusovou trať v Norsku dodá Solaris deset bateriových trolejbusů.
Jedna z nejzajímavějších letošních zakázek Škody Electric začíná. V tomto týdnu byly do areálu doudleveckého závodu přivezeny k osazení elektrovýzbroje a kompletaci první karoserie trolejbusů Solaris Trollino 18. Bílo-červené vozy zamíří Plzně do norského Bergenu. Trolejbusy budou poháněny elektromotorem o výkonu 250 kW. S trakčními bateriemi o výkonu 55 kWh ujedou bez trolejového vedení přes 11 kilometrů.
Bergen je jediným městem v Norsku, a jedním ze dvou v celé Skandinávii, s trolejbusovým systémem. Zatím má městská linka délku 7,5 km, od prosince 2020 by se ale měla rozšířit o úsek bez trolejového vedení a nové parciální trolejbusy. Celkem deset kloubových bateriových komfortních Trollin 18 za 8 milionů EUR má podle smlouvy dodat polský výrobce v září 2020.
Bergen je jediným městem v Norsku, a jedním ze dvou v celé Skandinávii, s trolejbusovým systémem. Zatím má městská linka délku 7,5 km, od prosince 2020 by se ale měla rozšířit o úsek bez trolejového vedení a nové parciální trolejbusy. Celkem deset kloubových bateriových komfortních Trollin 18 za 8 milionů EUR má podle smlouvy dodat polský výrobce v září 2020.
Ve vozech bude 47 sedadel, z toho 10 bude přístupných nízkopodlažně. Pro invalidní vozíky nebo kočárky budou k dispozici dva prostory. Foto Plzeňské trolejbusy
Solaris Trollino 18 pro Bergen na vizualizaci od Solaris.

Otokar získává velké zakázky na plynové autobusy do Itálie
Daimler Buses vysílá na silnice první autokar s palivovými…


