V rámci premiéry ISUZU NOVO Ultra se návštěvníci pražské Autoshow

mohli podívat i na stylově vybarvenou půvabnou modelku.
Reklama
mohli podívat i na stylově vybarvenou půvabnou modelku.
Jak uvádějí vystavovatelé, během tří dnů si malokapacitní autobus prohlédlo tisíce návštěvníků tradiční podzimní výstavy Autoshow Praha 2010. Autobus budil pozornost svým ojedinělým designem a zaujal i provedením interiéru. Mezi návštěvníky byla řada dopravců, kteří si nový model nejen prohlédli, ale na místě projevili i zájem o zapůjčení autobusu k testovacímu provozu. Tuto službu poskytuje společnost Turancar CZ bezplatně. Zajímavou doprovodnou akcí byl Bodypainting - Turancar ISUZU BUS, kdy se půvabné slečny během krátké doby pod rukama vizážisty před očima návštěvníků proměnily v živé reklamy odvážně propagující značky ISUZU a TURANCAR. Více si můžete prohlédnout na www.isuzubus.eu
IAA Hannover: Malokapacitní autobusy Isuzu s premiérou NOVO CITI ULTRA
Pozn. BUSportálu: Dekorace zejména osobních vozů spoře nebo alespoň barevně zajímavě oděnými slečnami bez jakéhokoli vztahu k vystavované technice je zejména v Česku velmi oblíbená. Vůbec na osobním voze se pózuje velmi dobře. U užitkových vozidel a zejména u autobusů je umístění modelky na kapotu problematické. Pro porovnání s IAA v Hannoveru - mladé pohledné ženy zde byly ve velké míře, ale převážně v "business image" (kostýmky, blůzky). Byly zde v roli informátorek, recepčních a hostesek, nikoli pouze jako dekorace. Zajímavým prvkem stylově ladícím zejména k těžké nákladní technice byli mládenci v nažehlených overalech a montérkách v barvách s logy firem.

V rámci premiéry ISUZU NOVO Ultra se návštěvníci pražské Autoshow
V rámci premiéry ISUZU NOVO Ultra se návštěvníci pražské Autoshow
V rámci premiéry ISUZU NOVO Ultra se návštěvníci pražské Autoshow
V rámci premiéry ISUZU NOVO Ultra se návštěvníci pražské Autoshow