Mým čtenářkám a čtenářům na začátek školního roku:
Mým čtenářkám a čtenářům na začátek školního roku:
Mým čtenářkám a čtenářům na začátek školního roku:
Přežili jsme prázdniny - únava čtenářů způsobená dovolenými a horkem nebyla tak veliká, aby přestali BUS Portál navštěvovat - děkujeme. Jedním ze srpnových témat bylo zákonitě horko. Tady jsme přinesli dobrou radu pro cestující v klimatizovaných autobusech - kam si v takovém autobuse mají sedat zimomřiví a kam horkokrevní (naleznete ZDE) - ostatně vzhledem ke slibovaným horkům v následujících letech se pokyn bude hodit i nadále.
Protože mne zajímá, zda jsem při svém cestování měla pouze štěstí či se vozový park na vnitrostátních linkách opravdu obohatil o zaznamenatelné množství klimatizovaných autobusů, zeptám se na to v zářijové anketě - otázku naleznete jako vždy v pravém dolním sloupci:
Cestovali jste v letošním horkém létě na vnitrostátních linkách i klimatizovanými autobusy ?
Dalším letním tématem autobusům nikoliv ku prospěchu byly v médiích sledované nejrůznější nehody autobusů po celém světě. Téma jsme použili pro anketní otázku na srpen: "Odradily vás nějak letošní těžké autobusové havárie od cestování autobusy ?" Děkujeme všem respondentům za odpovědi. Kladných odpovědí byla třetina - to už je důvod k tomu, abychom se v budoucnu zeptali velkých dopravců, jak chtějí posílit důvěru cestujících v autobusovou dopravu.
Bezesporu zajímavým momentem se zdá informace o konci autobusů na zemní plyn v Uherském Hradišti, kterou přinesl srpnový Dopravák, nějak to nekoresponduje s poměrně rozsáhlou kampaní ve prospěch tohoto pohonu ze strany ČSAD BUS Ústí n.L. a její dceřiné společnosti Nordlogistic, kterou jsme medializovali i na BUS Portálu. Téma tedy bereme jako pozoruhodné a budeme se mu věnovat v budoucnosti.
Přežili jsme prázdniny - únava čtenářů způsobená dovolenými a horkem nebyla tak veliká, aby přestali BUS Portál navštěvovat - děkujeme. Jedním ze srpnových témat bylo zákonitě horko. Tady jsme přinesli dobrou radu pro cestující v klimatizovaných autobusech - kam si v takovém autobuse mají sedat zimomřiví a kam horkokrevní (naleznete ZDE) - ostatně vzhledem ke slibovaným horkům v následujících letech se pokyn bude hodit i nadále.
Protože mne zajímá, zda jsem při svém cestování měla pouze štěstí či se vozový park na vnitrostátních linkách opravdu obohatil o zaznamenatelné množství klimatizovaných autobusů, zeptám se na to v zářijové anketě - otázku naleznete jako vždy v pravém dolním sloupci:
Cestovali jste v letošním horkém létě na vnitrostátních linkách i klimatizovanými autobusy ?
Dalším letním tématem autobusům nikoliv ku prospěchu byly v médiích sledované nejrůznější nehody autobusů po celém světě. Téma jsme použili pro anketní otázku na srpen: "Odradily vás nějak letošní těžké autobusové havárie od cestování autobusy ?" Děkujeme všem respondentům za odpovědi. Kladných odpovědí byla třetina - to už je důvod k tomu, abychom se v budoucnu zeptali velkých dopravců, jak chtějí posílit důvěru cestujících v autobusovou dopravu.
Bezesporu zajímavým momentem se zdá informace o konci autobusů na zemní plyn v Uherském Hradišti, kterou přinesl srpnový Dopravák, nějak to nekoresponduje s poměrně rozsáhlou kampaní ve prospěch tohoto pohonu ze strany ČSAD BUS Ústí n.L. a její dceřiné společnosti Nordlogistic, kterou jsme medializovali i na BUS Portálu. Téma tedy bereme jako pozoruhodné a budeme se mu věnovat v budoucnosti.