 
							Bogdan A20211, Krasnojarsk, 9.6.2014 © Jan Marek
						Komentované autobusové záběry z měst  Krasnojarsk a Chimki.  Poslední díl.
								
								Komentované autobusové záběry z měst  Krasnojarsk a Chimki.  Poslední díl.
								
							 
								Několik typických zástupců pestrého vozového parku MHD Krasnojarsk – starý německý MAN SL200, za ním MAZ-103, což je zánovní běloruský autobus, vycházející z Neoplanů z první poloviny 90.let, a do třetice PAZ-4234, tedy čistě ruský autobus, 9.6.2014 © Jan Marek 
								 
								Mercedes O307 a MAZ-103, Krasnojarsk, 9.6.2014 © Jan Marek
								 
								Volžanin CityRhytm-12, Krasnojarsk, 9.6.2014 © Jan Marek
								 
								Dva archaické německé autobusy a mezi nimi zánovní autobus ruský – ovšem po stránce technické vyspělosti jsou si všechny tři vozy rovny, Krasnojarsk, 9.6.201 © Jan Marek
								 
								MAN SL200, Krasnojarsk, 9.6.2014 © Jan Marek
								 
								MAN NL202, následovaný trolejbusem ZIU-682, Krasnojarsk, 9.6. © Jan Marek
								 
								Krasnojarské ulice jsou plné autobusů různých značek i stáří, ovšem vůbec zde nenajdeme maršrutky! Oproti jiným ruským městům je tak zdejší MHD mnohem kultivovanější – síť linek je relativně přehledná a autobusy jezdí v krátkých intervalech, 9.6.2014 © Jan Marek
								 
								MAN SL202, Krasnojarsk, 9.6.2014 © Jan Marek
								 
								Archaický autobus Volvo/Kutter 9 finské provenience, pocházející z roku 1980, autobusové nádraží Krasnojarsk, 10.6.2014 © Jan Marek
								 
								Další z finských veteránů – Volvo/Lahti 33, Krasnojarsk, 10.6.2014 © Jan Marek
								 
								MAN Lion’s City LE jako letištní expres na krasnojarském letišti, 10.6.2014  © Jan Marek 
								 
								eden z nejmodernějších typů ruských autobusů – Volgabus-6271, Chimki, 10.6.2014  © Jan Marek
								 
								
 
                 
                 
                

 
                
 
                