UITP Vienna 2009: Trolejbus 42003A  běloruského výrobce Belkommunmash s německým

partnerem ON'S Industry Germany, eventuelním motorem Škoda a s designem evokujícím APTS Phileas z VDL.
partnerem ON'S Industry Germany, eventuelním motorem Škoda a s designem evokujícím APTS Phileas z VDL.
Zajímavé je, že je toto vozidlo nabízeno i s elektromotorem Škoda ML 3550. Na výstavě byl prezentován i agregát 120 kW EURO 5. Na letáku se výrobce označuje za největšího výrobce trolejbusů na světě. Informace naleznete i na
ON'S Industry Germany
Z UITP Vienna 2009 jsme již přinesli mnoho zajímavého a ještě něco chystáme i do budoucna.
Pro porovnání BUSWORLD 2007: Metrobus Phileas z APTS z VDL GROEP.

UITP Vienna 2009: Trolejbus 42003A  běloruského výrobce Belkommunmash s německým
UITP Vienna 2009: Trolejbus 42003A  běloruského výrobce Belkommunmash s německým
UITP Vienna 2009: Trolejbus 42003A  běloruského výrobce Belkommunmash s německým
UITP Vienna 2009: Trolejbus 42003A  běloruského výrobce Belkommunmash s německým
UITP Vienna 2009: Trolejbus 42003A  běloruského výrobce Belkommunmash s německým
UITP Vienna 2009: Trolejbus 42003A  běloruského výrobce Belkommunmash s německým
UITP Vienna 2009: Trolejbus 42003A  běloruského výrobce Belkommunmash s německým
UITP Vienna 2009: Trolejbus 42003A  běloruského výrobce Belkommunmash s německým
UITP Vienna 2009: Trolejbus 42003A  běloruského výrobce Belkommunmash s německým
APTS Phileas z VDL Groep.