UITP 2013: Solaris implementuje motory EURO 6 diesel a CNG do svých vozidel
© BUSportál

V expozici se představil v premiéře kloubový Solaris Urbino 18 EURO 6 s motorem DAF a také dvanáctimetrový elektrobus.
V expozici se představil v premiéře kloubový Solaris Urbino 18 EURO 6 s motorem DAF a také dvanáctimetrový elektrobus.
BUSportál: Solaris jako karosář to má se splněním emisních limitů jednodušší než ti výrobci, kteří zajišťují zároveň výrobu a vývoj motorů. Musí jen zvolit výrobce, u kterého je záruka, že limity splní. Tradičně Solaris osazuje svá vozidla motory DAF, také Cummins i MAN.
Solaris zajišťuje splnění limitů EURO 6 pro svoji rodinu autobusů s motory DAF (DAF MX11) a Cummins (ISB6.7E6). Dodavatelem Euro 6 CNG motorů je Cummins s motorem ISLG.

Během posledních deseti let se kloubové Urbino 18 stalo integrální součástí městského prostoru mnoha měst napříč (nejen) Evropou v různých klimatických podmínkách. Plně nízkopodlažní vozidlo je vyrobeno z korozi odolné oceli.

Účinnýy motor DAF Euro 6 diesel disponuje vysokým kroutícím momentem v nízkých rychlostech vhodným pro kloubové autobusy Solaris.

Z TZ Solaris Bus & Coach

UITP 2013: Solaris implementuje motory EURO 6 diesel a CNG do svých vozidel
UITP 2013: Solaris implementuje motory EURO 6 diesel a CNG do svých vozidel
© BUSportál
UITP 2013: Solaris implementuje motory EURO 6 diesel a CNG do svých vozidel
© BUSportál
UITP 2013: Solaris implementuje motory EURO 6 diesel a CNG do svých vozidel
UITP 2013: Solaris implementuje motory EURO 6 diesel a CNG do svých vozidel
© BUSportál
UITP 2013: Solaris implementuje motory EURO 6 diesel a CNG do svých vozidel
© BUSportál
UITP 2013: Solaris implementuje motory EURO 6 diesel a CNG do svých vozidel
© BUSportál
UITP 2013: Solaris implementuje motory EURO 6 diesel a CNG do svých vozidel
© BUSportál
UITP 2013: Solaris implementuje motory EURO 6 diesel a CNG do svých vozidel
© BUSportál