Ve zkušebním provozu pro zajištění jízdních zkoušek a schválení typu SOR TNS 12 pro provoz v České republice budou jezdit dva prototypy trolejbusů s elektro výzbrojí od firmy Cegelec u svého budoucího majitele - Dopravního podniku města Jihlavy. Podívejte se i na jeden z trolejbusů v barvách DSZO.
Ve zkušebním provozu pro zajištění jízdních zkoušek a schválení typu SOR TNS 12 pro provoz v České republice budou jezdit dva prototypy trolejbusů s elektro výzbrojí od firmy Cegelec u svého budoucího majitele - Dopravního podniku města Jihlavy. Podívejte se i na jeden z trolejbusů v barvách DSZO.
První prototyp nového trolejbusu, které vyrábí SOR Libchavy ve spolupráci se společností Cegelec, najížděl v září první kilometry bez cestujících v Hradci Králové. Od minulého týdne je v Jihlavě, kde bude SOR zajišťovat zkušební provoz pro splnění podmínek Drážního úřadu pro typové schválení vozu. Dopravní podnik, který je jeho budoucím provozovatelem, k tomu poskytne potřebnou součinnost. V Jihlavě budou zkušebně jezdit dva trolejbusy, ev. č. 17 a 22.
V Hradci Králové jsou v současné době už připraveny k oživení další dva vozy. A také první ze čtyř trolejbusů pro Dopravní společnost Zlín-Otrokovice. Do Jihlavy má dodat šest těchto bateriových trolejbusů sdružení firem TRAM FOR ENVI a Bogdan Motors, DSZO čeká na dodání čtyř vozů od SOR Libchavy.
Fotografie byly pořízeny na Dni otevřených dveří Dopravního podniku města Hradce Králové.