Trolejbus Škoda 30 Tr SOR s dieselagregátem zachytil v Bratislavě v provozu
© Jan Horník

"bez drátů" Jan Horník.
"bez drátů" Jan Horník.
jak informuje Jan Horník,
je tento trolejbus od 12. listopadu ve zkušebním provozu s cestujícími. Zpočátku byl nasazen na trolejbusovou linku číslo 33, ale od 19. listopadu jezdí na autobusové lince č. 32 (Kuklovská - Hlavná stanica), což je vlastně prodloužená linka 33 na hlavní stanici přes oblast Kramáre. Zároveň je na trati úsek, který trolejbus projíždí jako autobus na pomocný dieselagregát. Na druhou stranu musí řidič ale na dvou místech nasazovat sběrače na trolej ručně, což je, myslím, na čas zkušebního provozu akceptovatelné. Fotografie trolejbusu byly pořízeny v oblasti hlavní stanice, Molecovy ulice a konečné na Dlhých dielov.

Přidáváme odkaz na tiskovou zprávu DPB z 18.112014: V Bratislave je už ďalších 16 kĺbových trolejbusov

Trolejbus Škoda 30 Tr SOR s dieselagregátem zachytil v Bratislavě v provozu
© Jan Horník
Trolejbus Škoda 30 Tr SOR s dieselagregátem zachytil v Bratislavě v provozu
© Jan Horník
Trolejbus Škoda 30 Tr SOR s dieselagregátem zachytil v Bratislavě v provozu
© Jan Horník
Trolejbus Škoda 30 Tr SOR s dieselagregátem zachytil v Bratislavě v provozu
© Jan Horník
Trolejbus Škoda 30 Tr SOR s dieselagregátem zachytil v Bratislavě v provozu
© Jan Horník
Trolejbus Škoda 30 Tr SOR s dieselagregátem zachytil v Bratislavě v provozu
DSC_3930a
Trolejbus Škoda 30 Tr SOR s dieselagregátem zachytil v Bratislavě v provozu
DSC_3930a
Trolejbus Škoda 30 Tr SOR s dieselagregátem zachytil v Bratislavě v provozu
DSC_3930a