
Přední panel s rozlišením 38x304 bodů. Foto Bustec
Během deseti let vybavil Bustec informačními panely více než 300 vozidel dopravního podniku SW Bonn. Posledním projektem je nový typ LED panelů do modernizovaných tramvají.
Během deseti let vybavil Bustec informačními panely více než 300 vozidel dopravního podniku SW Bonn. Posledním projektem je nový typ LED panelů do modernizovaných tramvají.
Společnost Bustec spolupracuje s dopravním podnikem v Bonnu (SW Bonn) déle než deset let. Postupně vybavil informačními panely více než 300 autobusů a tramvají. Zatím posledním společným projektem Bustec a SW Bonn je modernizace tramvají, pro které Bustec dodal v lednu letošního roku zcela nový typ informačních LED panelů s vysokým rozlišením, přední LED panel se zobrazovací plochou 38 x 304 bodů a boční panel 38 x 224 bodů.
Cílem bylo maximálně využít dostupný prostor a výrazně zvýšit čitelnost informací pro cestující. Oba panely mají osazené plněbarevné pole RGB LED pro číslo linky, a bílé LED pro název cílové a nácestných zastávek.
Informační systém od Bustec bude i ve 26 nových tramvajích ForCity Smart, které do Bonnu dodá Škoda Transportation v roce 2022 a v dalších 12 autobusech Mercedes-Benz Citaro (7 dvanáctimetrových a 5 kloubových), které v polovině roku dodá EvoBus a provozovat je bude smluvní dopravce SW Bonn společnost Univers Reisen.
Cílem bylo maximálně využít dostupný prostor a výrazně zvýšit čitelnost informací pro cestující. Oba panely mají osazené plněbarevné pole RGB LED pro číslo linky, a bílé LED pro název cílové a nácestných zastávek.
Informační systém od Bustec bude i ve 26 nových tramvajích ForCity Smart, které do Bonnu dodá Škoda Transportation v roce 2022 a v dalších 12 autobusech Mercedes-Benz Citaro (7 dvanáctimetrových a 5 kloubových), které v polovině roku dodá EvoBus a provozovat je bude smluvní dopravce SW Bonn společnost Univers Reisen.

Boční panel s rozlišením 38x224 bodů. Foto Bustec


Boční panel s rozlišením 38x224 bodů. Foto Bustec


Infopanely Bustec jsou i v 24 autobusech MAN Lion’s City efficient hybrid zakoupených SWB v roce 2020. © Christian Marquordt