Nové vozy pro rok 2007. Vývoj plynového motoru TEDOM pro emisní limity EEV a další snížení spotřeby paliva. Úpravy motoru budou zpětně aplikovatelné i na již provozovaná vozidla.
Nové vozy pro rok 2007. Vývoj plynového motoru TEDOM pro emisní limity EEV a další snížení spotřeby paliva. Úpravy motoru budou zpětně aplikovatelné i na již provozovaná vozidla.
Rok 2006 byl pro divizi TEDOM BUS v jistém smyslu rokem přelomovým. Od jara do podzimu probíhala výstavba nového závodu v Třebíči, zároveň s ní pak pokračovaly konstrukční úpravy na voze Kronos 123. Tyto úpravy měly za cíl zohlednit připomínky vzešlé ze zkušebního provozu v různých městech ČR, SR a v zahraničí. Během roku 2006 byla proto kompletně přepracována výkresová dokumentace, podle níž se nyní vyrábí nové autobusy, které získaly i nový VIN. I když se úpravy nedotkly celkového designu autobusu a nejsou tedy na první pohled tolik zřejmé, jsou přesto dosti podstatné, a proto jsme se rozhodli změnit a zároveň zjednodušit jméno vozu a vypustit z něj slovo Kronos, které odkazovalo na název, pod nímž se u nás tyto vozy v minulých letech vyráběly pro italský trh. Od roku 2007 nesou tedy autobusy TEDOM tyto názvy:
Viz TEDOM představuje prototyp autobusu LOW ENTRY a Stručně: Výroba autobusů v Třebíči zahájena.
"V současné době pracujeme kromě přípravy low-entry autobusů (L12 G, D) také na dalším vývoji plynového motoru TEDOM, který by měl vést k dosažení emisních limitů EEV a dalšímu snížení spotřeby paliva. Úpravy motoru budou zpětně aplikovatelné i na již provozovaná vozidla, " informuje Vlado Murár ze společnosti TEDOM.
TZ TEDOM
- TEDOM C12 G – městský nízkopodlažní autobus, palivo CNG
- TEDOM C12 D – městský nízkopodlažní autobus, palivo diesel
- TEDOM L12 G – příměstský low-entry autobus, palivo CNG
- TEDOM L12 D – příměstský low-entry autobus, palivo diesel
Viz TEDOM představuje prototyp autobusu LOW ENTRY a Stručně: Výroba autobusů v Třebíči zahájena.
"V současné době pracujeme kromě přípravy low-entry autobusů (L12 G, D) také na dalším vývoji plynového motoru TEDOM, který by měl vést k dosažení emisních limitů EEV a dalšímu snížení spotřeby paliva. Úpravy motoru budou zpětně aplikovatelné i na již provozovaná vozidla, " informuje Vlado Murár ze společnosti TEDOM.
TZ TEDOM