"U Irizarů" © (okdar)
Autobusy Student Agency cestovalo v roce 2012 na pravidelných linkách 5 milionů cestujících - o 9% více než v předchozím roce.
Autobusy Student Agency cestovalo v roce 2012 na pravidelných linkách 5 milionů cestujících - o 9% více než v předchozím roce.
22. ledna 2013 - Na přelomu roku Student Agency nakoupilo patnáct nových autobusů, většinu z nich s konceptem Fun and Relax s možností individuální zábavy, součástí výbavy jsou i elektrické zásuvky. Vozy jsou postaveny na podvozkových šasi výrobců Volvo a Scania (BUSportál se domnívá, že jde o 2 vozy), karoserie a interiér pochází z dílen španělské společnosti Irizar. Autokary s konceptem Fun and Relax jezdí na linkách z Prahy do Liberce, Brna, Vídně a Mnichova.
„Rok 2012 byl pro autobusovou dopravu Student Agency rekordní. Posilovali jsme jak na standardních populární linkách, například Praha – Brno, tak naše autobusy začaly nově zajíždět do Sokolova a Chebu. Zároveň jsme v roce 2012 intenzivně spolupracovali s Deutsche Bahn na provozu linek do Mnichova a Norimberku,“ hodnotí Ivana Kašická, obchodní ředitelka Student Agency pro autobusovou dopravu.
Z linek, které byly provozovány po celou dobu v letech 2011 i 2012, vykázaly největší meziroční přírůstek cestujících linky: Brno – Ostrava (nárůst na čtyřnásobek), Praha – Český Krumlov (nárůst o 34%) a Praha – Karlovy Vary – Cheb (nárůst o 2,8%). Stejnou popularitu, jako v roce 2011, si zachovala linka Praha – Plzeň, kde autobusy Student Agency express využilo přibližně 0,78 mil. cestujících. Na lince Praha – Brno cestovalo v roce 2012 více než jeden milion cestujících, což je o 6,8 procenta více než v roce 2011. Nárůst o 17% byl zaznamenán i na lince z Prahy do Liberce a to díky nasazení autobusů s konceptem Fun and Relax. Úspěšná je i linka Olomouc - Zlín, která navazuje na vlaky RegioJet. Vykázala více než osminásobný nárůst oproti roku 2011.
Spoje Student Agency jsou populární zejména díky vysokému standardu služeb. Dodržování přesnosti spojů je sledováno díky novým technologiím GPS.
Z TZ Student Agency
12/2012: Aktuálně ze Španělska: Žluté autokary odjíždějí do České republiky
8/2011:Volvo B13R s karosérií Irizar PB a multimediální výbavou Fun & Relax
Pět milionů cestujících oproti 4,5 milionu v roce 2011 přepravily žluté autobusy Student Agency express na pravidelných vnitrostátních a mezinárodních linkách v roce 2012. V meziročním srovnání tak počet cestujících využívající služeb pravidelných linek Student Agency express rostl dohromady o více než devět procent (9%), podle vnitrostátního a mezinárodního rozdělení následovně:Vnitrostátní doprava | Mezinárodní doprava | |
Rok 2011 | 3,87 mil. | 0,7 mil. |
Rok 2012 | 4,09 mil. | 0,91 mil. |
Meziroční nárůst | 8% | 11,65 % |
„Rok 2012 byl pro autobusovou dopravu Student Agency rekordní. Posilovali jsme jak na standardních populární linkách, například Praha – Brno, tak naše autobusy začaly nově zajíždět do Sokolova a Chebu. Zároveň jsme v roce 2012 intenzivně spolupracovali s Deutsche Bahn na provozu linek do Mnichova a Norimberku,“ hodnotí Ivana Kašická, obchodní ředitelka Student Agency pro autobusovou dopravu.
Z linek, které byly provozovány po celou dobu v letech 2011 i 2012, vykázaly největší meziroční přírůstek cestujících linky: Brno – Ostrava (nárůst na čtyřnásobek), Praha – Český Krumlov (nárůst o 34%) a Praha – Karlovy Vary – Cheb (nárůst o 2,8%). Stejnou popularitu, jako v roce 2011, si zachovala linka Praha – Plzeň, kde autobusy Student Agency express využilo přibližně 0,78 mil. cestujících. Na lince Praha – Brno cestovalo v roce 2012 více než jeden milion cestujících, což je o 6,8 procenta více než v roce 2011. Nárůst o 17% byl zaznamenán i na lince z Prahy do Liberce a to díky nasazení autobusů s konceptem Fun and Relax. Úspěšná je i linka Olomouc - Zlín, která navazuje na vlaky RegioJet. Vykázala více než osminásobný nárůst oproti roku 2011.
Spoje Student Agency jsou populární zejména díky vysokému standardu služeb. Dodržování přesnosti spojů je sledováno díky novým technologiím GPS.
Z TZ Student Agency
2012 na Florenci © BUSportál