Redakce BUSportálu konzultovala s řidiči a lektorem autoškoly dotaz čtenáře.
Redakce BUSportálu konzultovala s řidiči a lektorem autoškoly dotaz čtenáře.
Určitě je nutné, aby přístup na silnice s velkým klesáním (stoupáním) byl pro vozidla s těžkou setrvačnou hmotou omezen. Pokud je autobus technicky v pořádku a do takovéto situace se dostane, pak by měl řidič použít první rychlostní stupeň, provozní brzdu a podpůrné brzdicí systémy - u starších typů motorovou brzdu, u novějších retardér, k dispozici je i parkovací brzda pro úplné zastavení. U delšího úseku je pak nutné čas od času úplně zastavit a nechat vozidlo vychladnout. Vždy je třeba mít na mysli, že je při kritickém vývoji situace v určitém momentu třeba se rozhodnout pro i velké poškození autobusu pro zamezení ztrát na životech.Rádi doplníme nebo upravíme, pokud dostaneme odbornou připomínku.

Umbrella poprvé vyjíždí na Slovensku
Vídeň otevírá další tramvajovou linku
Ve Versailles budou jezdit elektrickými autobusy Heuliez


