Od roku 1993 jsou řidiči připravováni na to, jak rozpoznat a vyhnout se nebezpečí a nehodám. Omniplus vyškolil přes 18 000 řidičů autobusů.
Od roku 1993 jsou řidiči připravováni na to, jak rozpoznat a vyhnout se nebezpečí a nehodám. Omniplus vyškolil přes 18 000 řidičů autobusů.
Prvního školení Omniplus se na jaře 1993 zúčastnilo dvanáct řidičů, k dnešnímu dni jich prošlo kolem 18 000, to znamená více než 700 řidičů ročně.
V Německu je autobus považován za nejbezpečnější prostředek silniční dopravy, pouze 1,4 % všech nehod se zraněnými a smrtelnými následky se váže k autobusům. Odborníci jsou přesvědčeni, že k tomuto nízkému podílu významně přispívají vyškolení řidiči autobusů.
Cílem bezpečnostních výcviků je poznat, jak se autobusy chovají v extrémních situacích a správně reagovat. Někteří řidiči až při testech zručnosti Omniplus poprvé zjistí, jak se chová autobus v nebezpečných situacích jako je např. rychlá změna jízdního pruhu při vysokých rychlostech, nouzové brzdění, jízda ve smyku, jízda z kopce za mokra nebo bezpečné projetí zatáčkou 180 stupnů.
Omniplus od svého založení neustále bezpečnostní školení rozšiřuje. Výcvik je rozdělen do tří praktických kurzů "BasicPlus pro autokary", "BasicPlus pro městské autobusy" a dvoudenní "Prémiový bezpečnostní výcvik pro turistické autobusy". Omniplus nabízí i speciální výcvik pro řidiče školních autobusů.
Zdroj: Daimler
V Německu je autobus považován za nejbezpečnější prostředek silniční dopravy, pouze 1,4 % všech nehod se zraněnými a smrtelnými následky se váže k autobusům. Odborníci jsou přesvědčeni, že k tomuto nízkému podílu významně přispívají vyškolení řidiči autobusů.
Cílem bezpečnostních výcviků je poznat, jak se autobusy chovají v extrémních situacích a správně reagovat. Někteří řidiči až při testech zručnosti Omniplus poprvé zjistí, jak se chová autobus v nebezpečných situacích jako je např. rychlá změna jízdního pruhu při vysokých rychlostech, nouzové brzdění, jízda ve smyku, jízda z kopce za mokra nebo bezpečné projetí zatáčkou 180 stupnů.
Omniplus od svého založení neustále bezpečnostní školení rozšiřuje. Výcvik je rozdělen do tří praktických kurzů "BasicPlus pro autokary", "BasicPlus pro městské autobusy" a dvoudenní "Prémiový bezpečnostní výcvik pro turistické autobusy". Omniplus nabízí i speciální výcvik pro řidiče školních autobusů.
Zdroj: Daimler