Chassis No. 100 000 vyjelo ze závodu Volvo Buses v Boras v době, kdy je v závodě nejvíce zakázek v 28 leté historii. Velká zakázka z chilského Santiaga v současnosti dosáhla množství 1 774 autobusů.
Chassis No. 100 000 vyjelo ze závodu Volvo Buses v Boras v době, kdy je v závodě nejvíce zakázek v 28 leté historii. Velká zakázka z chilského Santiaga v současnosti dosáhla množství 1 774 autobusů.
Společnost přesunula výrobu podvozků z Göteborgu do Boras - Viaredu v roce 1977. V současnosti je výroba podvozků Volvo Buses kromě Švédska na mnoha místech po celém světě.
Sto tisíc podvozků, které opustily závod od počátku - byly to jak ty, které zde byly sestaveny, tak ty , které se v částech expedovaly ke kompletaci v jiných závodech v celém světě. Mezi 100000 to bylo i 1300 podvozků nákladních automobilů.
Zakázky za poslední rok vzrostly o 32 % proti roku předcházejícímu díky nárůstu zejména velkých zakázek; největší od nového dopravního systému Transantiago v Chile. Závod v Boras zaměstnává v současnosti 535 zaměstnanců - více než kdykoliv dříve.
Stotisící podvozek je určen pro typ B9SLEA, článkový bus s karosérií ze závodu Volvo Buses v Säffle, a bude použit v přetížené dopravě ve Stockholmu.
Zdroj:Tisková zpráva Volvo Buses, překlad a redakční zkrácení BUSportál.
Sto tisíc podvozků, které opustily závod od počátku - byly to jak ty, které zde byly sestaveny, tak ty , které se v částech expedovaly ke kompletaci v jiných závodech v celém světě. Mezi 100000 to bylo i 1300 podvozků nákladních automobilů.
Zakázky za poslední rok vzrostly o 32 % proti roku předcházejícímu díky nárůstu zejména velkých zakázek; největší od nového dopravního systému Transantiago v Chile. Závod v Boras zaměstnává v současnosti 535 zaměstnanců - více než kdykoliv dříve.
Stotisící podvozek je určen pro typ B9SLEA, článkový bus s karosérií ze závodu Volvo Buses v Säffle, a bude použit v přetížené dopravě ve Stockholmu.
Zdroj:Tisková zpráva Volvo Buses, překlad a redakční zkrácení BUSportál.