2009 Škoda 28 Tr Solaris v červeno - bílém pardubickém designu © Martin Janda
deset Škoda 26Tr standardní délky a čtyři třínápravové Škoda 28Tr .
deset Škoda 26Tr standardní délky a čtyři třínápravové Škoda 28Tr .
Společnost ŠKODA ELECTRIC podepsala před několika dny s Dopravním podnikem města Pardubic kontrakt na dodávku čtrnácti plně nízkopodlažních trolejbusů.
Během čtyř let vyrobí Škodovka pro Pardubice deset dvanáctimetrových trolejbusů ŠKODA 26Tr a čtyři patnáctimetrové trolejbusy ŠKODA 28Tr v bílo-červené kombinaci, na kterých bude spolupracovat se společností Solaris Bus & Coach.
Pardubický dopravní podnik na modernizaci trolejbusového vozového parku získal spolufinancování z evropských fondů ROP. Celkový finanční objem zakázky představuje 140 mil. korun.
ŠKODA ELECTRIC tímto aktuální projektem navazuje na předchozí zakázku pro toto východočeské město. V letech 2008 – 2009 si dopravní podnik převzal šest vysokokapacitních trolejbusů ŠKODA 28 Tr. Ulicemi pardubického města jezdí v současné době 55 trolejbusů, všechny se značkou ŠKODA.
TZ Škoda
Během čtyř let vyrobí Škodovka pro Pardubice deset dvanáctimetrových trolejbusů ŠKODA 26Tr a čtyři patnáctimetrové trolejbusy ŠKODA 28Tr v bílo-červené kombinaci, na kterých bude spolupracovat se společností Solaris Bus & Coach.
Pardubický dopravní podnik na modernizaci trolejbusového vozového parku získal spolufinancování z evropských fondů ROP. Celkový finanční objem zakázky představuje 140 mil. korun.
ŠKODA ELECTRIC tímto aktuální projektem navazuje na předchozí zakázku pro toto východočeské město. V letech 2008 – 2009 si dopravní podnik převzal šest vysokokapacitních trolejbusů ŠKODA 28 Tr. Ulicemi pardubického města jezdí v současné době 55 trolejbusů, všechny se značkou ŠKODA.
TZ Škoda
Prototyp Škoda 28 Tr Solaris pro Pardubice ve Škoda Electric -první vozidlo Škoda s nástavbou Solaris © BUSportál