Škoda Electric vstupuje na evropský trh autobusů s dieselovým pohonem. Kromě zájezdových autobusů nabídne ostatní kompletní portfolio autobusů. Foto Škoda Electric
První dieselové zájezdové autobusy Škoda D’COACH dodá plzeňská Škodovka Ministerstvu obrany. Nabízí kompletní řadu autobusů, pro městskou, příměstskou, meziměstskou i dálkovou dopravu.
První dieselové zájezdové autobusy Škoda D’COACH dodá plzeňská Škodovka Ministerstvu obrany. Nabízí kompletní řadu autobusů, pro městskou, příměstskou, meziměstskou i dálkovou dopravu.
Armáda získá nové dieselové autobusy od Škody Electric ze skupiny Škoda Transportation. Ministerstvo obrany České republiky si objednalo ve dvou zakázkách celkem šest zájezdových autobusů Škoda D’COACH (typ HD 12). Celková hodnota zakázky je přibližně 30 milionů korun. Vozy budou dodány do sedmi měsíců od podpisu smlouvy.
„Po rozšíření naší nabídky vozidel vstupujeme touto objednávkou na evropský trh autobusů s dieselovým pohonem. Nabízíme nyní zákazníkům kompletní portfolio kolových vozidel pro městskou, příměstskou, meziměstskou i zájezdovou dopravu. Konkrétně od trolejbusů (klasických i parciálních), přes elektrobusy až po úsporné autobusy s dieselovým pohonem. K tomu navíc zajišťujeme zákazníkům i veškeré poprodejní služby,“ říká Tanya Altmann, Senior Vice President pro Bus Mobility Solutions ve skupině Škoda Transportation.
V rámci dvou zakázek dodá Škoda Electric celkem šest 12 metrů dlouhých zájezdových autobusů Škoda D’COACH. Ty jsou vybaveny motorem DAF MX-11 o výkonu 330kW. Autobus splňuje normu Euro 6 a má automatickou převodovku ZF Traxon. První dva autobusy mají obsaditelnost 51 míst + 1 místo řidiče a 1 místo spolujezdce. Další čtyři disponují kapacitou 44 míst + opět po jednom místě pro řidiče a spolujezdce.
Autobusy Škoda D’COACH mají veškerou bezpečnostní a komfortní výbavu dle nejmodernějších standardů. Sedadla jsou uzpůsobena na dlouhé trasy a cestující tak budou mít maximální pohodlí. Ve výbavě je také kuchyňka, dvě lednice a velký zavazadlový prostor. Řidiči pak ocení adaptivní tempomat, který pomáhá udržovat vzdálenosti od aut před ním. Jedná se o první zakázky na zájezdové autobusy s dieselovým pohonem, které bude Škodovka realizovat ve spolupráci se svojí sesterskou společností Temsa z Turecka.
Škoda Transportation
Mezi výrobky Škody Transportation patří především nízkopodlažní tramvaje, elektrické lokomotivy, příměstské vlakové jednotky, soupravy metra, elektrobusy a trolejbusy, ale i řídicí a pohonné systémy pro dopravní systémy. Škoda Transportation má v České republice několik dceřiných společností, například společnosti Škoda Electric, Škoda Vagonka nebo Škoda Pars. Další firmy jsou ale i v Německu, Finsku, Maďarsku a Rusku. Ve svých společnostech zaměstnává přes pět a půl tisíce lidí. Jen díky vysokým investicím do výzkumu a vývoje může Škoda Transportation přicházet pravidelně na trh s novými a moderními produkty, které si úspěšně nacházejí své místo na zahraničních trzích. Do výzkumu a vývoje investovala společnost za poslední 3 roky přes 3 miliardy korun.
„Po rozšíření naší nabídky vozidel vstupujeme touto objednávkou na evropský trh autobusů s dieselovým pohonem. Nabízíme nyní zákazníkům kompletní portfolio kolových vozidel pro městskou, příměstskou, meziměstskou i zájezdovou dopravu. Konkrétně od trolejbusů (klasických i parciálních), přes elektrobusy až po úsporné autobusy s dieselovým pohonem. K tomu navíc zajišťujeme zákazníkům i veškeré poprodejní služby,“ říká Tanya Altmann, Senior Vice President pro Bus Mobility Solutions ve skupině Škoda Transportation.
V rámci dvou zakázek dodá Škoda Electric celkem šest 12 metrů dlouhých zájezdových autobusů Škoda D’COACH. Ty jsou vybaveny motorem DAF MX-11 o výkonu 330kW. Autobus splňuje normu Euro 6 a má automatickou převodovku ZF Traxon. První dva autobusy mají obsaditelnost 51 míst + 1 místo řidiče a 1 místo spolujezdce. Další čtyři disponují kapacitou 44 míst + opět po jednom místě pro řidiče a spolujezdce.
Autobusy Škoda D’COACH mají veškerou bezpečnostní a komfortní výbavu dle nejmodernějších standardů. Sedadla jsou uzpůsobena na dlouhé trasy a cestující tak budou mít maximální pohodlí. Ve výbavě je také kuchyňka, dvě lednice a velký zavazadlový prostor. Řidiči pak ocení adaptivní tempomat, který pomáhá udržovat vzdálenosti od aut před ním. Jedná se o první zakázky na zájezdové autobusy s dieselovým pohonem, které bude Škodovka realizovat ve spolupráci se svojí sesterskou společností Temsa z Turecka.
Škoda Transportation
Mezi výrobky Škody Transportation patří především nízkopodlažní tramvaje, elektrické lokomotivy, příměstské vlakové jednotky, soupravy metra, elektrobusy a trolejbusy, ale i řídicí a pohonné systémy pro dopravní systémy. Škoda Transportation má v České republice několik dceřiných společností, například společnosti Škoda Electric, Škoda Vagonka nebo Škoda Pars. Další firmy jsou ale i v Německu, Finsku, Maďarsku a Rusku. Ve svých společnostech zaměstnává přes pět a půl tisíce lidí. Jen díky vysokým investicím do výzkumu a vývoje může Škoda Transportation přicházet pravidelně na trh s novými a moderními produkty, které si úspěšně nacházejí své místo na zahraničních trzích. Do výzkumu a vývoje investovala společnost za poslední 3 roky přes 3 miliardy korun.