SDP ČR obhájilo vítězství v soutěži Zlatý středník díky songu MHD
Song o MHD v soutěži Zlatý středník porazil Volkswagen, Porsche a BMW. Foto SDP

Song na podporu MHD, který pro Sdružení dopravních podniků (SDP ČR) složil a nazpíval hudebník Ventolin, získal 1. místo v kategorii Auto-moto a doprava v prestižní soutěži public relations Zlatý středník.

Song na podporu MHD, který pro Sdružení dopravních podniků (SDP ČR) složil a nazpíval hudebník Ventolin, získal 1. místo v kategorii Auto-moto a doprava v prestižní soutěži public relations Zlatý středník.

Soutěž vyhlašuje PR Klub a každoročně oceňuje nejlepší projekty z oblasti public relations. O produkci videoklipu MHD songu se postarala agentura EventHouse, se kterou SDP ČR dlouhodobě spolupracuje. V loňském ročníku získalo SDP ČR ve stejné kategorii také první místo za seriál Bus Salon.

Ve Sdružení dopravních podniků se snažíme různými cestami učit veřejnost, že jezdit veřejnou dopravou je z mnoha důvodů lepší než jezdit autem. Proto jsou konkurenty dopravních podniků auta a jejich výrobci. Ve Zlatém středníku se nám dva roky po sobě podařilo porazit tak velké hráče, jako je Volkswagen, Porsche nebo BMW a to je pro nás potvrzení, že v tomto úsilí máme i nadále pokračovat,“ říká předseda marketingové skupiny SDP ČR Slavoj Dolejš.

Hudebník David Doubek, alias Ventolin, složil píseň MHD na konci roku 2022, v lednu 2023 byl videoklip zveřejněn na YouTube, kde si rychle získal tisíce fanoušků. Aktuálně se počet zhlédnutí blíží hodnotě 200 tisíc. Píseň byla také nasazena do hitparády Velká sedma na Radiu 1, kde se udržela 6 týdnů na prvním místě. Poselství „Nech doma SUV, jeď radši MHD“ se šíří nejen online, ale také na koncertech, kde ji spolu s Ventolinem publikum nadšeně zpívá.

Pro nás tenhle počin nebyla klasická kampaň, je to dlouhodobá záležitost a myšlenka na podporu MHD žije dál. To nás těší ze všeho nejvíc. Ventolin si dal na skladbě opravdu záležet a do hlasové části zapojil i svou manželku, to vše svědčilo o tom, že ho spolupráce bavila. Velkou míru zásluhy na vzniku má Sdružení dopravních podniků, protože nám dalo volnost a podporu při tvorbě,“ doplňuje Jiří Nevečeřal z agentury EventHouse.

Soutěž Zlatý středník, kterou pořádá už jednadvacet let PR Klub, oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média. Odborné poroty, které jsou složené z téměř stovky odborníků na komunikaci, PR, marketing, grafiku a expertů z dalších přidružených disciplín, letos vybíraly oceněné z celkem 659 přihlášených projektů. Kompletní výsledky letošního ročníku najdete zde.

SDP